(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
- Vad har du med saken att göra?
24 okt, 2013 17:51 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
- Avada kedavra. Viskade jag. Just före trollformeln träffade mig blev jag bort skuffad.
- Vad fan håller du på med ?! Skrek Sebbe. 24 okt, 2013 17:56 |
|
evee
Elev |
Jag reste mig och sprang ner för trappans ut till henne och Sebbe. "Det undrar jag också, duger jag inte? Ta Sebbe men ditt liv låter du bli att ta." Säger jag och springer sedan iväg mot skogen.
![]() ![]()
24 okt, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
- Jävla idiot ! Utan dig skulle jag nu kunna vara borta och Anna skulle få allt hon vill ha ! Nu vill jag ta mitt liv mer än forut och Add hatar mig ! Skrek jag och tog upp min trollstav och sprang iväg. Jag stannade någonstans vid en liten stig. Jag visste inte var jag var och vart jag skulle springa.
24 okt, 2013 18:10 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 18:15 |
|
Borttagen
|
Jag önskade att Add skulle vara där. Jag somnade och vaknade någongång klockan 03 på natten.
24 okt, 2013 18:16 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 18:18 |
|
Borttagen
|
Jag fick panik. Vart skulle jag ?
24 okt, 2013 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen