Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Du behöver inte." Sa jag en aning sårat.
28 sep, 2013 12:39
|
|
Borttagen
|
"Jag vill... Men jag är inte så jättebra på dans..."
Mumlade jag.
28 sep, 2013 12:40
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:41
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:44
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte." Upprepade jag.
28 sep, 2013 12:46
|
|
Borttagen
|
"Jag vill"
Upprepade jag.
28 sep, 2013 12:48
|
|
Borttagen
|
"Det börjar klockan 7 och slutar typ klockan 1...."
28 sep, 2013 12:57
|
|
Borttagen
|
"Jag vill!"
Upprepade jag igen och log lite.
28 sep, 2013 12:59
|
|
Borttagen
|
"Okej." Jag log.
"Jag ska och handla i morgon."
28 sep, 2013 13:01
|
|
Borttagen
|
"Jag har inga pengar..."
Mumlade jag väldigt tyst.
28 sep, 2013 13:03
|
Du får inte svara på den här tråden.