(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Abby...,sa jag svagt
6 sep, 2013 22:43 |
|
evee
Elev |
6 sep, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
"Äsch det var inget,sa jag tyst
6 sep, 2013 23:43 |
|
evee
Elev |
8 sep, 2013 17:19 |
|
Borttagen
|
"Nej då,det var ingenting,ljög jag
8 sep, 2013 17:43 |
|
evee
Elev |
8 sep, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och tog på mig kläderna.
"Vi kanske borde gå ner igen,balen är inte slut än. 8 sep, 2013 17:49 |
|
evee
Elev |
"Det är sant" Jag log och kysste honom sedan tog jagpå mig klänningen.
"Kan du hjälp mig med dragkedjan?" ![]() ![]()
8 sep, 2013 17:52 |
|
Borttagen
|
Jag drog långsamt upp hennes dragkedja.Jag kunde känna hennes varma kropp mot mina fingrar.
8 sep, 2013 17:55 |
|
evee
Elev |
8 sep, 2013 17:59 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen