(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Jag satte på musik i mina hörlurar och bjöd in Jonne i chatten. Jonne bjöd in Ida. Ida bjöd Alex. Tillsammans chattade vi jättelänge, och jag hade det supermysigt.
13 sep, 2013 22:37
|
|
Borttagen
|
Vi gick ut och byggde en snögubbe. Vi söndrade den och började kasta snöbollar på varandra. V
i skrattade och satte oss i en snödriva.
Alexandra lutade sig fram föratt kyssa mig. Jag fick panik och duckade åt sidan och hon missade mig. Jag skrattade tillsammans med Alexandra.
17 sep, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
17 sep, 2013 16:53
|
|
Borttagen
|
Alexandra gick hem och jag gick in. Jag klädde av mig de iskalla och våta ytterkläderna. Det doftade plättar. Mamma stod vid spisen och log mot mig då jag gick förbi föratt ta ett glas vatten.
18 sep, 2013 17:15
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade efter någon timme av den hemska osiga, bläiga doften. "Fan vad det luktar!" stönade jag då jag nått köket.
18 sep, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
Jag lade mitt glas i disken och såg på Lei som hade kommit in i köket. Mamma log ursäktande mot Lei och nickade.
18 sep, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
Suckandes sjönk jag ner på en stol och slog huvudet i bordet några gånger. "Jag blir helt tokig, jävla huvudvärk!". "Kevin, kan jag få ett glas vatten? ...Idag?"
18 sep, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
- Nej, bara om du tar ett själv. Sade jag och log retsamt.
18 sep, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
"Men wääää!" stönade jag och la armarna över huvudet.
18 sep, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
Jag ögnade igenom tidningen, vilket jag inte ofta gjorde och hjälpte mamma att duka fram. My och Sam rusade in i köket och satte sig vid bordet
--
Är inte säker på om det var My och Sam o.o
18 sep, 2013 17:51
|
Du får inte svara på den här tråden.