(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag var nervös.
2 sep, 2013 21:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag satte mig i en stol.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag stod upp. Ville inte sitta.
2 sep, 2013 22:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag satr längst ut på stolen.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 06:46 |
|
Borttagen
|
Okej det atår klart att ingen vill säga vad som ska hända.....
----------------------/////////-------------------------/////////------ Reltorn betraktade oss noggrant innan hon började tala. 3 sep, 2013 07:41 |
|
Queen Boo
Elev |
"Roxanne, Selena" började hon
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 09:33 |
|
Borttagen
|
- Jag har hämtat er hit för att prata om dagens senaste händelser.
3 sep, 2013 13:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 14:35 |
|
Borttagen
|
- Ni ska nu få fylla i några papper, sen komme jag kalla er till ett...möte om ni vill. Jag har mycket att göra, skynda. sa rektorn barskt. Hon var inte als lika snäll som hon vart första dagen i skolan.
3 sep, 2013 15:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag stirrar på pappret och första frågan.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 19:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen