Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Att en i min klass blev kär i mig när vi var på utflykt och så dök Lucius Malfoy upp med min mamma och hon hade gipsat benet...
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 19 feb, 2012 10:23 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag drömde att Elli letade efter my love Nisse:
"Har du sett Nils?", viskade hon. "Näe, hurså?", svarade jag. "Han är min boyfriend.", Hon mimade det sista ordet, eller, jag hörde inte det. Jag fick ett stelt leende och jag och Alva gick därifrån och vi kom till mitt rum. "Jag ska ligga i sängen och gråta nu.", sa jag. "Nejmen Rut! Gör inte det!", då kom ett mexikanskt band in... Jag är faktiskt död. 19 feb, 2012 12:22 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Gasch vad var det nu då.... Jag drömde något inatt...
Justja, några var sura på mig. Det var allt. Konstig dröm. Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 19 feb, 2012 12:24 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Jag drömde att Elli letade efter my love Nisse: "Har du sett Nils?", viskade hon. "Näe, hurså?", svarade jag. "Han är min boyfriend.", Hon mimade det sista ordet, eller, jag hörde inte det. Jag fick ett stelt leende och jag och Alva gick därifrån och vi kom till mitt rum. "Jag ska ligga i sängen och gråta nu.", sa jag. "Nejmen Rut! Gör inte det!", då kom ett mexikanskt band in... Lol! ![]()
20 feb, 2012 00:52 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av Alicedor: Skrivet av Rut Luna: Jag drömde att Elli letade efter my love Nisse: "Har du sett Nils?", viskade hon. "Näe, hurså?", svarade jag. "Han är min boyfriend.", Hon mimade det sista ordet, eller, jag hörde inte det. Jag fick ett stelt leende och jag och Alva gick därifrån och vi kom till mitt rum. "Jag ska ligga i sängen och gråta nu.", sa jag. "Nejmen Rut! Gör inte det!", då kom ett mexikanskt band in... Lol! Have no fricken' idea Jag är faktiskt död. 21 feb, 2012 15:12 |
|
EmahS
Elev |
Jag drömde i natt att jag och några kompisar träffade Rupert Grint i Köpenhamn.
Dock så jobbade han med att lasta morötter på en lastbil? Fast vi kände ändå igenom honom från filmerna.
21 feb, 2012 15:14 |
|
Alicedor
Elev |
Jag drömde att glassbilen kom och mannen som var i bilen och sålde glass var Rupert Grint för att han ägde glassbilen. Kommer inte ihåg mer.
![]()
22 feb, 2012 06:50 |
|
Borttagen
|
Inatt drömde jag att jag träffade Daniel Radcliffe i typ en källare / biosalong, och vi typ dansade.
Sedan så gick jag till en lektion, i västra delen av källaren och det var mörkt ute, fast inne var det ljust & vitt, och en whiteboard på väggen och en lärare. Det var ganska mysigt att dansa med Dan :3 25 feb, 2012 09:04 |
|
Borttagen
|
Idag drömde jag bland annat att Loa Falkman (svensk skådespelare) var min styvfar. HAHAHA. Det var... intressant D:
25 feb, 2012 21:39 |
|
Obstinat
Elev |
OJ. Måste DEFINITIVT göra detta!!
Höll på en hel del med det här 2010 då jag var sjukt inne i Lucid Dreaming! http://www.blogresponse.com/dessiek | http://loldessi.tumblr.com 25 feb, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen