Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur kunde han göra så här? Hna sa att jag var det bästa som hade hänt honom.
Jag lade mig ner i min säng och grät 8 aug, 2013 13:22 |
|
Borttagen
|
Jag rusade till Lilja
" Lilja, dom planerade bara " Sa jag lungt 8 aug, 2013 13:23 |
|
Borttagen
|
Hej Kelly" sa jag och hånglade med henne när jag hade hittat henne
8 aug, 2013 13:25 |
|
Borttagen
|
"Nej.Jag såg Luke och emma i vänstra hörnet. Dem....hånglade. Snyftade jag.
8 aug, 2013 13:25 |
|
Borttagen
|
" Åh, hej baby!" Sa jag glatt och kramade om henne
" Nej, dom hånglade inte Lilja " Sa jag 8 aug, 2013 13:26 |
|
Borttagen
|
Vad har hänt" sa jag och pillade i kellys hår
8 aug, 2013 13:27 |
|
Borttagen
|
" Luke är otrogen " Sa jag
8 aug, 2013 13:28 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 13:29 |
|
Borttagen
|
"Jo jag gick in i det andra rummet,skrek jag. Luke och emma låg i en soffa,dem hånglade och han tog på hennes bröst.
8 aug, 2013 13:30 |
|
Borttagen
|
Jag blev helt förvirrad
8 aug, 2013 13:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen