De utvalda
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De utvalda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Vad bra." ler hon och andas sedan lätt med en suck av att hon njuter, det var skönt när han smekte henne sådär. Hon som var van vid hårda tag, känslokallhet och smärta njöt mer än någonsin av lite värme och försiktighet, att bara finnas där för varandra.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 11:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Kattungen spatserade upp för Elethas huvud och la sig mellan hennes huvud och Ethans hand som för att säga "Jag vill också klappas!".
Ethan skrattade lite och började klappa kattungen istället.
19 jun, 2013 11:15 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag ska be och få den, pengar har jag gott om, men ingen kattunge och jag gillar denna." ler hon ömt även om hon visste att kungen kunde hota dennes liv för att komma åt henne. Men han hade större vapen som Ethan och skulle säkert inte bry sig om en liten kattunge då.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 11:17 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Den var riktigt sött" sa Ethan och log mot kattungen som gned sig mot hans hand. Han klappade den lite till och den gick sedan över till Eletha.
19 jun, 2013 11:22 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo.....jag blir glad av den, och av dig." ler hon och suckar lätt, men hon önskar att allt kunde få vara såhär, hela tiden. Just såhär utan bekymmer eller kanske andra bekymmer, men inte sådana. Att leva med Ethan som i hennes önskningar, så skulle hon vilja leva.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 11:27 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag blir glad av dig också....." mumlade Ethan och återgick till att smeka hennes hjässa igen. Det var så härligt det här, men om några timmar skulle det vara slut, sedan var det träning en dag och sedan var banketten....
19 jun, 2013 11:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ler och kattungen började spatsera stolt på hennes bröstkorg, med den minen som att han hade fått ner dem båda på marken och nu att de inte kom loss. "Undra om vi ska ut på något uppdrag snart igen." mumlade hon med slutna ögon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 11:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Du är en rolig lite krabat du" sa Ethan åt kattungen som jamade stolt. "Hoppas inte det, även om jag samtidigt hoppas det" mumlade han tillbaka. Han ville inte skada folk men samtidigt var det härligt att bara rida dit.
19 jun, 2013 11:41 |
|
Vildvittra
Elev |
"Så känner jag med, frihet men ändå inte." mumlade hon och stelnar till då en skugga faller över dem. Men hon slappnar av då det bara var Simon som satte sig ner vid dem, Simon som kunde allt om örter, "Jag ska ut i skogen och plocka örter, jag har fått lov att ta med mig hjälp, vill ni?" frågar han och er på dem med en road glimt i ögonen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 11:51 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan skulle precis blunda igen och säga något mer då en skugga föll över de. Han öppnade sina ögon och såg leende på Simon. "Gärna". Han flyttade försiktigt bort Elethas huvud från sin mage och ställde sig upp..
19 jun, 2013 11:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen