Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går till sin hytt innan han tvättar av sig , byter om och lägger sig.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 00:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Morgonen efter känner sig Kestra helt utvilad och går in i duschen för att få av sig allt. Hon rös vid tanken på vad eller vilka som kunde rört henne, och med de där kläderna.....tänk om inte D´tan vart där och räddat dem.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 10:58 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan är i sin hytt och sover fortfarande, vilket är ovanligt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 12:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra drar på sig hennes vanliga uniform och går för att äta frukost. Hon tar bara en macka då hon vet att hon är lite sena av sig och kommer strax upp på bryggan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 12:39 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tans skift börjar snart och han vaknar snabbt, medans han tar på sig uniformen så tar han rapporten och går snabbt till bryggan.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 12:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra är redan där och mumlar några svordomar tyst för sig själv. De hade inte precis skött det som hon brukade och hon fick kolla igenom mycket, och var var D´Tan?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 12:42 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går in snabbt och ursäktar sig för att han är sen och ställer sig vid sin post.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 12:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten bara nickar och de tar kurs mot nästa planet, han är glad att ha hela manskapet tillbaka och att alla mådde bra trots den hemska upplevelsen de varit med om.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 12:49 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan har sköldarna uppe av kaptenens order. "Sir, vi närmar oss planeten, ska jag hålla kvar sköldarna?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 12:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten svarar inte utan kastar en frågande blick på Kestra, som rycker på axlarna. "De är fiskare, som den förra planeten vet de inte om eller är mycket undermåliga med tekologi. Tror de precis har upptäckt elektriciteten." sa hon enkelt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 12:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen