PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Hon lägger sig på sängen igen och somnar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jul, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
"Meia! Du måste väl ha stannat? Det är ju Underjorden, det kan vara farligt för Aily!"
"Vad tror du om mig? Det är klart att jag försökte stanna!" Hon går iväg med en irriterad blick på Niclas. Varför antar alltid folk att hon är en fullkomligt hjärt-och-hjärnlös människa? 10 jul, 2013 22:10
Detta inlägg ändrades senast 2013-07-10 kl. 22:23
|
|
amanda1104
Elev |
När hon vaknar igen står Will än en gång vid dörren.
"Du kan inte hålla dig borta" säger Aily och suckar. "Förlåt. Hades vill att jag ska vara i närheten" säger han. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jul, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
"Keiron!" ropar hon när hon ser honom.
10 jul, 2013 22:24 |
|
amanda1104
Elev |
Aily sätter sig upp.
"Sitt" säger hon och han sätter sig vid fotändan. Aily suckar men orkar inte klaga. "Om du ändå är här kan du göra mig sällskap genom att prata med mig istället för att stå vid dörren och se på när jag sover" säger hon. "Jag tror inte Hades skulle tycka om det" säger Will. "Okej... Se det som en befallning" säger hon och ler. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jul, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
Hon berättar hela historien, från början till slut, och avslutar med: "Så nu är Aily fast i Underjorden."
11 jul, 2013 10:24 |
|
amanda1104
Elev |
Will ler. Han gäspar och Aily ser undrande på honom.
"När sov du senast?" frågar hon. "Jag minns inte" säger han. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jul, 2013 10:29 |
|
Borttagen
|
(Omg va sorgligt att inte minnas när man sov! :O)
"Men hon kommer tydligen inte att skadas." fortsätter Meia. 11 jul, 2013 10:31 |
|
amanda1104
Elev |
[Mm, fast jag tänkte mer att det var väldigt länge sedan han sov
"Men..." börjar Aily. "Sluta, jag har order att finnas tillgänglig dygnet runt" säger Will. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jul, 2013 11:00 |
|
Borttagen
|
(Jo, jag förstod det, jag kanske formulerade mig lite konstigt XD)
Meia går mot Hermes stuga men tvärstannar plötsligt. "Betyder det här att jag måste byta stuga?" undrar hon och får en nick tillbaka. Meia fortsätter sin vandring och går in i stugan. Hon lyfter upp sina saker och flyttar dem till Zeus stuga. 11 jul, 2013 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen