Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Jaha, ehh, tack'' jag ler.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:34 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:34 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ska vi gå ut då?''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:36 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar gå igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:39 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar gå ner mot sjön.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:43 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:44 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vad är det för blomma?'' frågar jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:45 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen