Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 45 46 47 ... 128 129 130
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


95mas: Måste bara säga att jag älskar din profilbild! :-D (jag är också scout:-) )

8 jul, 2012 22:00

Patronuslight
Elev

Avatar


1
Fast det var ju inte alla som fick veta att DA finns. Jag menar att Herminoe kan inte har frågat alla i skolan om de vill vara med. Annars skulle de åka fast. Men om hon hade frågat mig så ja 1. Umbrige är ärligt talat en sjuk dålig lärare.

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

8 jul, 2012 22:57

Evreka
Elev

Avatar


1 - Gått med i DA! Därför att... Umbridge är en (inte rolig) parodi på en lärare och det är henne de ska lära sig av under deras OWL-år (vad nu examen i åk 5 heter på svenska). Sedan, efterhand som året går blir hon ju bara värre och värre, totalt oberäknelig och fullkomligt maktgalen. Jag skulle verkligen inte vilja dansa efter hennes pipa och DA ger en en chans att stå upp för det som är rätt.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

8 jul, 2012 23:42

Patronuslight
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
1 - Gått med i DA! Därför att... Umbridge är en (inte rolig) parodi på en lärare och det är henne de ska lära sig av under deras OWL-år (vad nu examen i åk 5 heter på svenska). Sedan, efterhand som året går blir hon ju bara värre och värre, totalt oberäknelig och fullkomligt maktgalen. Jag skulle verkligen inte vilja dansa efter hennes pipa och DA ger en en chans att stå upp för det som är rätt.


OWL=GET Grund examen i trollkonst.
Ledsen kan inte låta bli att svara.^^

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

8 jul, 2012 23:50

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Patronuslight:
Skrivet av Evreka:
1 - Gått med i DA! Därför att... Umbridge är en (inte rolig) parodi på en lärare och det är henne de ska lära sig av under deras OWL-år (vad nu examen i åk 5 heter på svenska). Sedan, efterhand som året går blir hon ju bara värre och värre, totalt oberäknelig och fullkomligt maktgalen. Jag skulle verkligen inte vilja dansa efter hennes pipa och DA ger en en chans att stå upp för det som är rätt.
OWL=GET Grund examen i trollkonst.
Ledsen kan inte låta bli att svara.^^
Tack!

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

8 jul, 2012 23:57

Dream
Elev

Avatar

+1


1. Jag står inte ut med Umbridge, hon är för himla patetisk. Så jag skulle självklart vara med i D.A ´, för jag vill ju också lära mig något.

NER MED UMBRIDGE!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

9 jul, 2012 11:04

Ladusvalan
Elev

Avatar


Haha, jag missade att frågan flyttades till första inlägget, så jag ber om ursäkt om jag svarat på någon irrelevant fråga.

Mitt svar på frågan för 8:e juli:
4: Vet inte (innerst inne hade jag nog velat gå med, men jag kan inte svära på att jag hade vågat. Förhoppningsvis hade jag vågat eftersom så pass många andra gick med, men jag vet faktiskt inte ens om jag hade tagit mod till mig att fråga om jag skulle kunna vara med - så blyg är jag!)

9 jul, 2012 12:00

harrypotter87
Elev

Avatar


paller ej umbridge

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2uzs7yv.jpg

9 jul, 2012 12:49

Radioanka
Elev

Avatar


1. Mouhahahaha.

happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light.

9 jul, 2012 12:50

Borttagen

Avatar


1. Ofc

9 jul, 2012 14:11

1 2 3 ... 45 46 47 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.