Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 45 46 47 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

10 aug, 2012 22:47

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!

~MY TUMBLR~

10 aug, 2012 22:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!
Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥

Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD

10 aug, 2012 22:54

Detta inlägg ändrades senast 2012-08-10 kl. 22:54
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥
Nej, DU ÄR BÄST ♥

10 aug, 2012 22:54

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!
Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥

Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD

Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tror att många yngre läser min eftersom jag har ett lätt språk, en ickefarlig handling och ganska korta kapitel. Men det är vad jag tror.

Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn

~MY TUMBLR~

10 aug, 2012 22:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!
Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥

Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD

Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tror att många yngre läser min eftersom jag har ett lätt språk, en ickefarlig handling och ganska korta kapitel. Men det är vad jag tror.

Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn
HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing.

Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Satsa på det istället! ♥

10 aug, 2012 23:13

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!
Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥

Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD

Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tror att många yngre läser min eftersom jag har ett lätt språk, en ickefarlig handling och ganska korta kapitel. Men det är vad jag tror.

Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn
HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing.

Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Satsa på det istället! ♥

Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a För mina 3 favorit-fics som ska delta kommer hamna högre upp

~MY TUMBLR~

10 aug, 2012 23:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!
Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥

Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD

Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tror att många yngre läser min eftersom jag har ett lätt språk, en ickefarlig handling och ganska korta kapitel. Men det är vad jag tror.

Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn
HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing.

Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Satsa på det istället! ♥

Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a För mina 3 favorit-fics som ska delta kommer hamna högre upp
Fyra vinnare är det..
Jag har knappt sett några som ska delta än.. Eller i alla fall inte många som det står (PM) på..

10 aug, 2012 23:28

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!
Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥

Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD

Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tror att många yngre läser min eftersom jag har ett lätt språk, en ickefarlig handling och ganska korta kapitel. Men det är vad jag tror.

Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn
HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing.

Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Satsa på det istället! ♥

Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a För mina 3 favorit-fics som ska delta kommer hamna högre upp
Fyra vinnare är det..
Jag har knappt sett några som ska delta än.. Eller i alla fall inte många som det står (PM) på..

Jag hatar din blotta existens
-Dina två-
Det femte elevhemmet och Potters katt (bara för att)
En sommarlovskväll framför datorn
The Crash of Life (ska gå med)

och så kanske någon till

~MY TUMBLR~

10 aug, 2012 23:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥

Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3
Men vad vore det utan dig? INGET!
Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥

Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD

Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tror att många yngre läser min eftersom jag har ett lätt språk, en ickefarlig handling och ganska korta kapitel. Men det är vad jag tror.

Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn
HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing.

Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Satsa på det istället! ♥

Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a För mina 3 favorit-fics som ska delta kommer hamna högre upp
Fyra vinnare är det..
Jag har knappt sett några som ska delta än.. Eller i alla fall inte många som det står (PM) på..

Jag hatar din blotta existens
-Dina två-
Det femte elevhemmet och Potters katt (bara för att)
En sommarlovskväll framför datorn
The Crash of Life (ska gå med)

och så kanske någon till
Oh, okaj Haha, det här kommer inte bli lätt xD

10 aug, 2012 23:41

1 2 3 ... 45 46 47 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.