Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥
10 aug, 2012 22:47 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD 10 aug, 2012 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-10 kl. 22:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, DU ÄR BÄST ♥NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ 10 aug, 2012 22:54 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" 10 aug, 2012 23:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Fyra vinnare är det.. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a Jag har knappt sett några som ska delta än.. Eller i alla fall inte många som det står (PM) på.. 10 aug, 2012 23:28 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Fyra vinnare är det.. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a Jag har knappt sett några som ska delta än.. Eller i alla fall inte många som det står (PM) på.. Jag hatar din blotta existens -Dina två- Det femte elevhemmet och Potters katt (bara för att) En sommarlovskväll framför datorn The Crash of Life (ska gå med) och så kanske någon till ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Oh, okaj Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Fyra vinnare är det.. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: HÖHÖ, din är HELT klart FANTASTISK och SJUKT mycket bättre än min! Du har ju hur många läsare som helst, i olika åldrar tror jag faktiskt också. Din. är. amazing. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Men åh, tack bästasteee DU! Men jag hade nog inte haft självförtroende nog att fortsätta utan er ♥Skrivet av Borttagen: NEJ NI ÄR BÄST. DET HÄR VORE INGENTING UTAN ER ♥ Jag kan berätta vad det vore utan oss. En underbar fanfic utan läsare </3 Men vad vore det utan dig? INGET! Hihi, förresten, jag kan inte låta bli att känna mig lite hedrad (eller vad man ska säga) över att du läser den här, du som typ har mest läsare på hela mugglis. Jag vet, jag är konstig XD Men den är inte lika välskriven eller bra eller någonting. Ändå är det lite coolt att ha +36 på första inlägget eller vad det är men jag har läst så många bättre. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är BÄST på att skriva! Jag siktar på att komma delad plats med dig i tävlingen men alla kommer nog rösta på En Sommarlovskväll Framför Datorn Sikta på samma plats som MIG? Woh, det låter inte bra. Jag tror du kan komma lika bra till som "En sommarlovskväll framför datorn" Det är fyra-delad plats om jag förstått det rätt. Annars är det topp fyra och då siktar jag på 4a Jag har knappt sett några som ska delta än.. Eller i alla fall inte många som det står (PM) på.. Jag hatar din blotta existens -Dina två- Det femte elevhemmet och Potters katt (bara för att) En sommarlovskväll framför datorn The Crash of Life (ska gå med) och så kanske någon till 10 aug, 2012 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen