Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 45 46 47 ... 54 55 56
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
tACK så jättemycket det kommer komma ett nytt akpitel senare idag
SUPERMEGADUPERBÄSTBRAAWSOME Länktar tills Senare idag

14 okt, 2012 11:33

Borttagen

Avatar


TACK för alla kommentarer ni gör mig så GLAD, nu kommer det ett nytt kapitel hoppas ni gillar det

Kapitel 38
När dom väl kommit tillbaka till slottet, går Natarza mot Slytherins sällskapsrum och Nicole går för att leta upp McGongall.
När Natarza har kommit in i Slytherins sällskaprum går hon raka vägen förbi alla som sitter där och upp i flickornas sovsal och väntar på att Nicole ska komma ditt.

Det hinner bli alldeles kolmörkt ute innan Nicole kommer upp, den enda som är vaken är Natarza.
-Nå vad sa dom+, frågar Natarza.
-ja dom trodde på mig i alla fall men dom var rädda för att ministeriet inte kommer tt tro på mig, säger Nicole.
-Okej, det är bäst för dom at dom gör, vet du om ministeriet har tagit till fånga min mamma?, frågar Natarza.
-Nej det har dom inte, jag frågade faktiskt det, säger Nicole.
-Vad bra, men om du hör nåt om det måste du säga till mig, säger Natarza.
-Men jag skulle ju ge fan i dig, säger Nicole.
-Ja den enda tillfälligheten som du får tala till mig är om du hör nåt om min mamma, säger Natarza.
-Okej, god natt, säger Nicole och lägger sig i sin säng.
Natarza går också bort till sin säng och lägger sig.

Nästa morgon satt Natarza och ät frukost i stora salen med Draco, Pansy, Crabbe och Goyle. Nicole satt ganska långt bor ifrån dom, och det var Natarza väldigt glad över.
-Så förrädarens mamma vågar äntligen vissa sig, efter att sin morsa dött, säger Pansy.
-Ja , men det är väl lart hon är ju säker här, säg det, säger Draco.
-ja hon kanske kommer bli döda om hon vissa sig ute, vem vet, säger Pansy.
-Det tror jag Voldemort väntar med tills han återuppstår, säger Natarza.
-vad vet du som inte vi vet?, frågar Crabbe.
-Jo, men fattar ni inte Nicoles mamma dödades på Voldemorts order, han finns kvar han kommer säkert återuppstå, säger Natarza.
-Ja, men vi kanske inte ska prata om det här, säger draco.
-Ja du har rätt, säger Natarza.
Plötsligt lägger någon handen på Natarzas axel, Natarza vänder sig om och där står Tommy.
-Hej jag vill börja om igen, säger han och ger Natarza en kyss på munnen.

14 okt, 2012 18:05

GinnyForever
Elev

Avatar


Oh oh, inte bra.

14 okt, 2012 18:11

viktor
Elev

Avatar


AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14 okt, 2012 21:02

MatteSweet
Elev

Avatar


jättebra kapitel

Skicka gärna en uggla ;)

16 okt, 2012 10:28

Lida
Elev

Avatar


AWESOME, undra hur dom andra reagerar på det som Tommy gjorde????

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

16 okt, 2012 16:45

Majis
Elev

Avatar


Lite förvirrande, men väldigt bra! Det var mest bara vid det sista samtalet som var förvirrande, men kapitlet var jättebra

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

16 okt, 2012 18:03

Borttagen

Avatar


TACK för alla kommentarer

förstår att det kan var lite förvirrande hoppas det inte blir det i nästa kapitel

17 okt, 2012 07:33

Majis
Elev

Avatar


Haha, men det blir det nog inte

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

17 okt, 2012 08:51

Borttagen

Avatar


hoppas det ska försöka skriva ett kapitel idag (har lovdag)

17 okt, 2012 09:26

1 2 3 ... 45 46 47 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.