Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: SUPERMEGADUPERBÄSTBRAAWSOME Länktar tills Senare idag tACK så jättemycket det kommer komma ett nytt akpitel senare idag 14 okt, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer ni gör mig så GLAD, nu kommer det ett nytt kapitel hoppas ni gillar det
Kapitel 38 När dom väl kommit tillbaka till slottet, går Natarza mot Slytherins sällskapsrum och Nicole går för att leta upp McGongall. När Natarza har kommit in i Slytherins sällskaprum går hon raka vägen förbi alla som sitter där och upp i flickornas sovsal och väntar på att Nicole ska komma ditt. Det hinner bli alldeles kolmörkt ute innan Nicole kommer upp, den enda som är vaken är Natarza. -Nå vad sa dom+, frågar Natarza. -ja dom trodde på mig i alla fall men dom var rädda för att ministeriet inte kommer tt tro på mig, säger Nicole. -Okej, det är bäst för dom at dom gör, vet du om ministeriet har tagit till fånga min mamma?, frågar Natarza. -Nej det har dom inte, jag frågade faktiskt det, säger Nicole. -Vad bra, men om du hör nåt om det måste du säga till mig, säger Natarza. -Men jag skulle ju ge fan i dig, säger Nicole. -Ja den enda tillfälligheten som du får tala till mig är om du hör nåt om min mamma, säger Natarza. -Okej, god natt, säger Nicole och lägger sig i sin säng. Natarza går också bort till sin säng och lägger sig. Nästa morgon satt Natarza och ät frukost i stora salen med Draco, Pansy, Crabbe och Goyle. Nicole satt ganska långt bor ifrån dom, och det var Natarza väldigt glad över. -Så förrädarens mamma vågar äntligen vissa sig, efter att sin morsa dött, säger Pansy. -Ja , men det är väl lart hon är ju säker här, säg det, säger Draco. -ja hon kanske kommer bli döda om hon vissa sig ute, vem vet, säger Pansy. -Det tror jag Voldemort väntar med tills han återuppstår, säger Natarza. -vad vet du som inte vi vet?, frågar Crabbe. -Jo, men fattar ni inte Nicoles mamma dödades på Voldemorts order, han finns kvar han kommer säkert återuppstå, säger Natarza. -Ja, men vi kanske inte ska prata om det här, säger draco. -Ja du har rätt, säger Natarza. Plötsligt lägger någon handen på Natarzas axel, Natarza vänder sig om och där står Tommy. -Hej jag vill börja om igen, säger han och ger Natarza en kyss på munnen. 14 okt, 2012 18:05 |
|
GinnyForever
Elev |
Oh oh, inte bra.
14 okt, 2012 18:11 |
|
viktor
Elev |
AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14 okt, 2012 21:02 |
|
MatteSweet
Elev |
jättebra kapitel
Skicka gärna en uggla ;) 16 okt, 2012 10:28 |
|
Lida
Elev |
AWESOME, undra hur dom andra reagerar på det som Tommy gjorde????
16 okt, 2012 16:45 |
|
Majis
Elev |
Lite förvirrande, men väldigt bra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 16 okt, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer
förstår att det kan var lite förvirrande hoppas det inte blir det i nästa kapitel 17 okt, 2012 07:33 |
|
Majis
Elev |
Haha, men det blir det nog inte
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 17 okt, 2012 08:51 |
|
Borttagen
|
hoppas det
17 okt, 2012 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen