The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Klart vi röstade på dig ♥ (SÄG INTE EMOT NU: ) Du är ju bäst Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' ![]()
10 sep, 2012 14:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: Klart vi röstade på dig ♥ (SÄG INTE EMOT NU: ) Du är ju bäst Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Jag ska inte säga emot ♥ (fast jag håller inte med.. 10 sep, 2012 14:38 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: DET MÅSTE DU ♥ (alla andra på mugglis håller iallafall med ♥)Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: Klart vi röstade på dig ♥ (SÄG INTE EMOT NU: ) Du är ju bäst Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Jag ska inte säga emot ♥ (fast jag håller inte med.. ![]()
10 sep, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Japp, alla andra håller med
10 sep, 2012 15:32 |
|
Twiie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Du är söt ♥ Men tack! Och alla verkar ha sån mobil x'3 Du är värd det, inte vi, för det är inte vi som skriver denna awesome fic :3 Haha, kan bara tacka för att jag ser Glee nu :3 GRATTIS, igen, DU ÄR BÄST!
10 sep, 2012 15:42 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Twiie: Vartenda ord är sant, kan bara hålla med ♥Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Du är söt ♥ Men tack! Och alla verkar ha sån mobil x'3 Du är värd det, inte vi, för det är inte vi som skriver denna awesome fic :3 Haha, kan bara tacka för att jag ser Glee nu :3 GRATTIS, igen, DU ÄR BÄST! ![]()
10 sep, 2012 15:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Du är söt ♥ Men tack! Och alla verkar ha sån mobil x'3 Du är värd det, inte vi, för det är inte vi som skriver denna awesome fic :3 Haha, kan bara tacka för att jag ser Glee nu :3 GRATTIS, igen, DU ÄR BÄST! Haha, du ville inte se det tror jag du skrev? Nej, tack allihopa, och jag håller med er, Glee är AWESOME :' Ser faktiskt andra säsongen nu! 10 sep, 2012 15:46 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 sep, 2012 15:49 |
|
Twiie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Du är söt ♥ Men tack! Och alla verkar ha sån mobil x'3 Du är värd det, inte vi, för det är inte vi som skriver denna awesome fic :3 Haha, kan bara tacka för att jag ser Glee nu :3 GRATTIS, igen, DU ÄR BÄST! Haha, du ville inte se det tror jag du skrev? Nej, tack allihopa, och jag håller med er, Glee är AWESOME :' Ser faktiskt andra säsongen nu! Är också på andra säsongen, 11 avsnittet :3 ♥
10 sep, 2012 15:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: GRATTIS! :3 Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart. Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :' För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :' Du är söt ♥ Men tack! Och alla verkar ha sån mobil x'3 Du är värd det, inte vi, för det är inte vi som skriver denna awesome fic :3 Haha, kan bara tacka för att jag ser Glee nu :3 GRATTIS, igen, DU ÄR BÄST! Haha, du ville inte se det tror jag du skrev? Nej, tack allihopa, och jag håller med er, Glee är AWESOME :' Ser faktiskt andra säsongen nu! Är också på andra säsongen, 11 avsnittet :3 ♥ Oj, huh, ni är snabba! Jag har inte ens sett klart första där xD 10 sep, 2012 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen