Eurovision Song Contest 2012!
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sjunger högt med en taskig ryska
26 maj, 2012 21:33 |
|
Katla
Elev |
RYSKA KRUTGUMMOR SKALL KOMMA TILL MIG OCH ÄTA BULLAR MED MIG! //Pixie
♏︎ 26 maj, 2012 21:35 |
|
scarhead
Lärare |
26 maj, 2012 21:35 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
26 maj, 2012 21:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-26 kl. 21:35
|
|
BlondaHermione
Elev |
Känner mig så out när jag nt finner något annat än krutgummor och tandlösa käringar (misstolka inte) i Rysslands bidrag ;o
26 maj, 2012 21:35 |
|
scarhead
Lärare |
26 maj, 2012 21:36 |
|
Katla
Elev |
ÅÅHHH DEN HÄR HEJAR JAG PÅ!!
Kolla hennes klänning gaHHH ♏︎ 26 maj, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skulle Ryssland vara Sveriges största hot idag?
I så fall vinner sverige, hands down. 26 maj, 2012 21:37 |
|
hyperion
Elev |
26 maj, 2012 21:38 |
|
BlondaHermione
Elev |
En positiv sak (säkert bland många andra) med Rysslands bidrag är att alla klassens Russia-hatare inte kommer att hata Ryssland fullt ut mer ♥
Förresten var Islands bidrag så vackert ![]()
26 maj, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen