Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 mar, 2012 16:17 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Jaha. 9 mar, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Okaii, vad synd.. men vi ses ju på potterpartyt iaf! 9 mar, 2012 16:24 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
9 mar, 2012 16:32 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Okaii, vad synd.. men vi ses ju på potterpartyt iaf! Jaa Jaha. 9 mar, 2012 16:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Har alla som anmält sig som ser detta skickat in sina namn till mig? (riktiga namn alltså) Jag behöver dem!
without something there is no nothing 9 mar, 2012 16:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Li: Har alla som anmält sig som ser detta skickat in sina namn till mig? (riktiga namn alltså) Jag behöver dem! Ska genast ske, boss. 9 mar, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Okaii, vad synd.. men vi ses ju på potterpartyt iaf! Jaa Jag tror det, vet inte om vi kommer hitta dit.. kanske det finns någon som hittar som kan gå med oss dit? XD 9 mar, 2012 16:40 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Okaii, vad synd.. men vi ses ju på potterpartyt iaf! Jaa Jag tror det, vet inte om vi kommer hitta dit.. kanske det finns någon som hittar som kan gå med oss dit? XD Inte någo av oss, men min mamma gör och hon kanske ska gå med henne xS Men jag går hellre med någon annan än med min mamma... xS Jaha. 9 mar, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: (Sände inte i radion, hann inte XD) Några fler än si_tonks som skulle möta oss från Uppsala i morgon vid Spottkoppen kl. 12:20 för att sedan gå till SF-bokhandeln? (ikka bad mig kolla det eftersom hon inte kan det) Jag och en massa andra nkpg-brudar skulle gjort det men det blev ändringar. Vi ska alltså inte möta er Okaii, vad synd.. men vi ses ju på potterpartyt iaf! Jaa Jag tror det, vet inte om vi kommer hitta dit.. kanske det finns någon som hittar som kan gå med oss dit? XD Inte någo av oss, men min mamma gör och hon kanske ska gå med henne xS Men jag går hellre med någon annan än med min mamma... xS Jag fattar XD Alice... har ju sagt att hon kanske kunde möta oss, ska kolla! 9 mar, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen