Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
16 feb, 2012 20:26 |
|
Hope Potter
Elev |
16 feb, 2012 20:28 |
|
Professor McGonagall
Elev |
någon aning när nästa kapitel kommer?
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 16 feb, 2012 20:29 |
|
Hope Potter
Elev |
16 feb, 2012 20:32 |
|
AlexZz
Elev |
Nope eller har du skrivit? o_o
Edit: DIN TUR! XD [Men vem ska jag gå med!? . .
16 feb, 2012 20:35 |
|
Hope Potter
Elev |
16 feb, 2012 20:37 |
|
AlexZz
Elev |
16 feb, 2012 20:38 |
|
Hope Potter
Elev |
~ Remus Jamie Lupin ~
Tjejer är svåra, hur ska man veta vad de vill? Jag är helt förvirrad. Varför får man ingen ”lektion” i tjejer? Jag kommer ALDRIG att fatta det här, tjejer alltså! Fast det är enklare med killar, de tänker ju likadant, tjejer vill förs si och sen så, HUR LÄR MAN SIG? Gah! Så svårt! När man var liten spelade det ingen roll om man var kille eller tjej, man var vän med alla som inte tog ens leksaker, när man började komma upp i 6:årsåldern så blev det pojkoflickbasiller, nu ska man tydligen bli vänner igen eller värre! Bli kära. Inget är svårare än den här tiden! Jag vill på sätt och vis bli tre igen, jag vill vara vän med alla som inte tar mina leksaker. Hjälp! Hur ska jag göra? Kitty har troligen berättat för Cass och då är jag körd, tack vare det så ligger jag och gömmer mig i pojkarnas sovsal som jag har låst med hjälp av magi och mugglarsätt så att ingen ska komma in eller ut om jag inte vill det. Nu låg jag här och skrev brev till någon, fast jag vet inte vem än… Kanske mig själv, kanske Cass, kanske Jake, vem vet? Inte jag. Just nu har jag panik, jag måste på toa och.. Jag låste dörren FÖR bra. Inte ens JAG kommer ut. Nu har jag problem, varför var jag bra på att låsa dörrar men inte på att låsa upp dem… Panik, panik, panik, vad var det där? Knack, knack hördes det från fönstret och då såg jag min räddning! Jake eller Jasper hade skickat upp deras uggla Skipper, en stor tornuggla som åt väldigt mycket. De hade också fäst en bit pergament på ugglans ben, ett brev! Såhär stod de med en väldigt ful handstil, nämligen Jaspers: Jävla idiot! Öppna dörren och möt räddslan, jag behöver min saker! Vi kommer att dö innan du kommer ut! Och mina galleoner! Jo, juste, Cass ville att du skulle komma ut, hon vill prata med dig, sry Remus, kunde inte hjälpas. GÅ UT OCH RÖR PÅ DIN FETA HÄCK NU! Jag behöver mina saker! MvH. Jasper, den fantastiske! Jag struntade totalt i brevet minus den lilla delen där det stod om Cassandra. Jag gick och rotade i min koffert och hittade det jag sökte, pergament. Jag drog av en bit och skrev snabbt: Dörren har fastnat, hämta HJÄLP! på den och knöt snabbt och vant fast den vid ugglans ben. ” Jasper eller Jake.” Sa jag åt honom och han flög glatt ut genom fönstret. ” Jasper eller Jake…” Upprepade jag. Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
18 feb, 2012 00:43 |
|
AlexZz
Elev |
18 feb, 2012 07:08 |
|
Miss Black
Elev |
18 feb, 2012 07:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen