~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper jätte mega bra!!!!!!!!
25 jun, 2012 18:59 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper jätte mega bra!!!!!!!! Tänker säga tack, för jag orkar inte skriva just nu TACK, FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA ♥
25 jun, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper jätte mega bra!!!!!!!! Tänker säga tack, för jag orkar inte skriva just nu TACK, FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA ♥ Okej!!!!!! Säger okså tack!!!!! ♥ 25 jun, 2012 19:26 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 jun, 2012 20:18 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥ Okej, Kapitel 81 FARLIG HETER TILL SJÖSS Skummet började försvinna och dofterna började långsamt dra sig bort, så jag bestämde mig för att gå ut i det vackra februari-vädret som tyst gick över till vår. Det töade. Mitt hår var otroligt lent och doftade oerhört mycket. Jag tyckte att jag skulle byta till tunnare kläder eftersom vädret var bättre än väntat. Den vanliga kjolen utan strumpbyxor, jag hade bara mina svarta knästrumpor och mina svarta, låga ballerina-skor. En kortärmad vit blus med den blåa slipsen och det blåa bandet jag hade tidigare idag. Precis när jag gick ut ur slottet möttes jag av en ultra stark sol som glödde starkare än flera miljoner glödlampor. Det var svettigt och jag var mer än överväldigad när jag satte mig vid kanten av svarta sjön och svalkade mina ben i det isande kalla vattnet. Vattnet var svart, som namnet på sjön utlovat och jättebläckfisken plumsade omkring och verkade vara på riktigt bra humör. Där var bryggan som jag hade gått på för ett år sedan när jag hade blivit tillfånga tagen och ner stoppad på botten av den svarta sjön. Jag gick ut på bryggan och kisade långt ut i vattnet var den gigantiska flotten som den andra uppgiften hade utförts på. En liten glimt av någonting grönt synes långt därborta. Trots omständigheterna blev jag nyfiken. Vad kunde det vara? Bara lite sjögräs? Nyfikenheten steg inuti mig och mitt behov av att komma dit blev större, men hur skulle jag kunna överhuvudtaget komma dit? Svaret flöt fram från under bryggan. En av roddbåtarna som första-årseleverna använde för att komma till Hogwarts. Båten var gammal, men såg ut att kunna hålla ett par år till. Tveksamt klev jag ner i båten den var magisk så jag kunde med nöd och näppe få den att glida iväg till flotten. Det tog minst en halvtimme jag var nästan färdig när båten stötte ihop med någonting. Hela båten skakade och ett hål som bildats precis började släppa in mängder vatten. Båten höll på att sjunka! Panik slaget hoppade jag av båten och började simma som en oljad blixt till den stora flotten. Min hand letade sig upp på flotten, men det var för halt där. Istället för att komma upp fick jag tag i någonting slemmigt. Jag tog ner det så jag kunde se det. Det måste vara det här som var det gröna som lös i solen. Jag kunde hålla kvar det i handen och simma samtidigt så jag stoppade det i munnen, men precis när jag skulle gå upp kom en våg, den gjorde så jag fick en kallsup och svalde det gröna. Jag drog mig hastigt upp, men kände att jag hade svårt att andas tillslut kunde jag inte andas! jag var tvungen att ta mig till land och till sjukhusflygeln så jag hoppade i vattnet. En till våg kom över mig, men den här gången fick jag ingen kallsup utan det kändes som att andas. Förundrat dök jag ner under vattnet. Djupt ner. Kunde det jag sväljt ha varit gälgräs? Det var mitt minsta bekymmer just nu för när jag tittade fram kom en mörk varelse rakt emot mig... FORTSÄTTNING FÖJER
27 jun, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper bra ( som vanligt!!!)
Kunnde hon inte förvandla sig uggla ( Hedwig ) 27 jun, 2012 17:38 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper bra ( som vanligt!!!) Kunnde hon inte förvandla sig uggla ( Hedwig ) Jo...jag förstår inte varför du frågar, skrev jag att hon inte kunde? Sötis
27 jun, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper bra ( som vanligt!!!) Kunnde hon inte förvandla sig uggla ( Hedwig ) Jo...jag förstår inte varför du frågar, skrev jag att hon inte kunde? Sötis Nej men hon ville ju kolla vad det var förnågot eller hur!! Kunde hon inte bara förvandlat sig till uggla för att kolla vad det var??!! 27 jun, 2012 21:07 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper bra ( som vanligt!!!) Kunnde hon inte förvandla sig uggla ( Hedwig ) Jo...jag förstår inte varför du frågar, skrev jag att hon inte kunde? Sötis Nej men hon ville ju kolla vad det var förnågot eller hur!! Kunde hon inte bara förvandlat sig till uggla för att kolla vad det var??!! Bra poäng där, jag antar att det hade varit lite tråkigare så
27 jun, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper bra ( som vanligt!!!) Kunnde hon inte förvandla sig uggla ( Hedwig ) Jo...jag förstår inte varför du frågar, skrev jag att hon inte kunde? Sötis Nej men hon ville ju kolla vad det var förnågot eller hur!! Kunde hon inte bara förvandlat sig till uggla för att kolla vad det var??!! Bra poäng där, jag antar att det hade varit lite tråkigare så Ja det förstås!!!!!!! 27 jun, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen