Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
10 nov, 2011 17:50 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag är trött, arg och irriterad på att vårat omklädningsrums frostade fönster har gått sönder så att det är full insyn från skolgården.
De verkar hålla på att fixa det nu, men fatta att byta om i ett sånt omklädningstrum! Igår kom det två yngre killar och glodde in, sen när vi jagat bort dom och trodde att vi hade sluppit dom så komkillarna tillbaka med hela klassen! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2011 17:52 |
|
Ascendio
Elev |
Harry Potter musik, världensfinaste. Jag älskar det, det bästa som finns. Musiken från filmerna, jag kommer aldrig klara mig utan det. Sann musik att känna kärlek till ♥
Tom Felton, really beautiful.
10 nov, 2011 17:55 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Måste plugga tills "Vi i femman" i morgon.. orkar inteeee! Ofta du går i femman? :I Trodde att du gick i sexan och innan det trodde jag att vi var jämngamla... ![]()
10 nov, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
jasså, har ingen börjat skriva i den här tråden änu?
då får jag ju börja vad händer där ute? 11 nov, 2011 13:42 |
|
Borttagen
|
jag vaknade nyss.. *en smula ångest*
11 nov, 2011 13:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag vaknade nyss.. *en smula ångest* vaknade nyss? hur kan man sova så länge? 11 nov, 2011 13:51 |
|
Ascendio
Elev |
11 nov, 2011 14:34 |
|
Borttagen
|
TJO ALLIHOPA DÄR UTE!
Hur har 11/11-11 11:11 gått för er? Olyckor eller lyckor? Själv missade man tåget.. Det är väll typ det enda? 8-D 11 nov, 2011 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen