@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
LeeGordan oh avifors seriöst! skicka meddelande iställe, eller gör en egen tråd.
13 maj, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 14:44 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Skrivet av IamAK: jag vill vara i stockholm just nu!!!!!! orkar inte med detta lidande. Jag bor i stockholm Jag med! Hihi vart? jävla tur ni har då. 13 maj, 2012 14:45 |
|
expelliarmus
Elev |
Fick en allergichock av att vara ute i två timmar trots allergivaccineringen som har pågått i två år! ♥ ♥ ♥ ♥ livet är fint.
13 maj, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
jag vill gå och ta kort på blå sipperna vid mikkes stuga, men vill inte gå själv.
13 maj, 2012 14:47 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Fick en allergichock av att vara ute i två timmar trots allergivaccineringen som har pågått i två år! ♥ ♥ ♥ ♥ livet är fint. Stackare! Jag har hållit mig inne nästan hela dagen tack vare pollen! Mina kinder typ sväller upp o blir helt röda o mina ögon rinner
13 maj, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Åh, vad sugen jag blev på att skaffa en blogg nu! Asså, jag har haft typ tusen olika bloggar, men har inte bloggat på liksom, ett år.. Men nu måste jag bara skaffa en blogg! ^^
13 maj, 2012 14:49 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av expelliarmus: Fick en allergichock av att vara ute i två timmar trots allergivaccineringen som har pågått i två år! ♥ ♥ ♥ ♥ livet är fint. Stackare! Jag har hållit mig inne nästan hela dagen tack vare pollen! Mina kinder typ sväller upp o blir helt röda o mina ögon rinner Hahah, åh vad jag älskar detta underbara fenomen... Pollen, vilket helvete! När jag var liten fick jag hålla mig isolerad under pollensäsongen och fick hemuppgifter från skolan i typ två månader. Kunde inte gå ut, för då kunde jag inte andas och mitt ansikte svällde upp så mycket att jag såg ut som en fotboll. Låg inne i sängen utan att kunna se med sår på insidan av ögonlocken (y) So nice. Är så glad över allergivaccinering!!!
13 maj, 2012 14:52 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Lunah~: Skrivet av expelliarmus: Fick en allergichock av att vara ute i två timmar trots allergivaccineringen som har pågått i två år! ♥ ♥ ♥ ♥ livet är fint. Stackare! Jag har hållit mig inne nästan hela dagen tack vare pollen! Mina kinder typ sväller upp o blir helt röda o mina ögon rinner Hahah, åh vad jag älskar detta underbara fenomen... Pollen, vilket helvete! När jag var liten fick jag hålla mig isolerad under pollensäsongen och fick hemuppgifter från skolan i typ två månader. Kunde inte gå ut, för då kunde jag inte andas och mitt ansikte svällde upp så mycket att jag såg ut som en fotboll. Låg inne i sängen utan att kunna se med sår på insidan av ögonlocken (y) So nice. Är så glad över allergivaccinering!!! hahaha aa egentligen är jag inte så värst allergisk men detta år är det mycket mer pollen är vanligt D:
13 maj, 2012 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen