@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Omgomgomg du är här!!!!!!!!! 13 maj, 2012 13:04 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Skrivet av IamAK: jag vill vara i stockholm just nu!!!!!! orkar inte med detta lidande. Jag bor i stockholm Jag med! Hihi vart? Älta om du vet var det ligger. 13 maj, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 13:10 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Skrivet av IamAK: jag vill vara i stockholm just nu!!!!!! orkar inte med detta lidande. Jag bor i stockholm Jag med! Hihi vart? Älta om du vet var det ligger. Jag bor också i Älta. O.O VA?? Trodde jag var ensam om det... Eum, var i Älta? Vilken skola går du i? 13 maj, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 13:16 |
|
LauraTree
Elev |
Där gick jag förut! Jag hade Donatella Nu går jag i Stavan. 13 maj, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 13:18 |
|
LauraTree
Elev |
Ä
Skrivet av Borttagen: JAG SKA BÖRJA I STAVAN! Och jag har Magdalena, Donatella är mitt emot oss. VA!? Min lillebror har Magdalena! 13 maj, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
vi har varit och rot. vi tog massa bilder på blåsippor.
13 maj, 2012 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen