Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Idag då jag gick i korridoren hörde jag röster från personer i min klass längre fram. A (flicka) : Asså är Patrik kär i Isa? A (pojke) : Nä... I (flicka) : Han är ju kär i Sanna. *Jag stannar till med illröda öron och gömmer mig bakom en bänk* K (pojke) : Fast Sanna när ju snygg! ÅÅÅÅh, jag stör mig så jäkla mycket på allt just nu! Jag hatar att vara den som alla gillar, som det pratas om.... Alltid tror folk att jag är ihop med Patrik - klassens 'cooling' - bara för att han gillar mig (och ingen tackar nu nej till at bli ihop med honom Jag fattar inte vad som är så unikt med mig? Jag är ju bara en ful liten prick i mängden, och just nu går jag omkring med röda utslag över hela ansiktet (har nässelutslag :c)[/ Tänk att någon gillar dig som du är! Ingen kille gillar mig som jag är, de stör sig på att jag vara mig själv. Blir kränkt av två för det men har svårt att bry mig längre.
15 feb, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
haha öhm.. tänkte fråga honom om hans nummer idag på svenskan när han satte sig bredvid när vi tittade på film, men nä... han skulle säkert inte gett mig det.
fast nu ångrar jag mig ganska mycket.. jag menar vi kommer aldrig vara ensamma.. tror inte att min kompis förstår att hon håller på med honom också, ganska mycket faktiskt, hon vet att jag gillar honom, fast hon gillar ju någon annan.. och hon sa att vi var söta när vi satt där och tittade på film tillsammans.. och tja.. nu ångrar jag att jag inte frågade om hans nummer.. åh jaja. 15 feb, 2012 19:03 |
|
linnvendela
Elev |
Han jag gillar är numera singel... Cx
Jaha. 15 feb, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac:
Skrivet av Borttagen: Idag då jag gick i korridoren hörde jag röster från personer i min klass längre fram. A (flicka) : Asså är Patrik kär i Isa? A (pojke) : Nä... I (flicka) : Han är ju kär i Sanna. *Jag stannar till med illröda öron och gömmer mig bakom en bänk* K (pojke) : Fast Sanna när ju snygg! ÅÅÅÅh, jag stör mig så jäkla mycket på allt just nu! Jag hatar att vara den som alla gillar, som det pratas om.... Alltid tror folk att jag är ihop med Patrik - klassens 'cooling' - bara för att han gillar mig (och ingen tackar nu nej till at bli ihop med honom Jag fattar inte vad som är så unikt med mig? Jag är ju bara en ful liten prick i mängden, och just nu går jag omkring med röda utslag över hela ansiktet (har nässelutslag :c)[/ Tänk att någon gillar dig som du är! Ingen kille gillar mig som jag är, de stör sig på att jag vara mig själv. Blir kränkt av två för det men har svårt att bry mig längre. Du har rätt... MEN JAG GÅR I FYRAN! Hur skulle det kunna vara seriöst, jag menar, fyran... Alla tror att de är så coola då de är ihop med någon, och Patrik slutar inte fråga chans på mig fast jag sagt nej minst hundra gånger, och han sprider massa rykten om att vi är ihop och typ älskar varandra, han är bara så... Ayvwhjbaawepawijdc sisswgtslgjdhewi!!!!!!! :CCCCC Den avskyvärdaste killen på jorden i universum. Inte bara för vad han gör mot mig, utan också mot allmänheten. Den taskigaste och fulaste lögnaren som finns, skryter om hur bra han är osv. I hate and love my life :3 15 feb, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Nyss så skickade jag ett meddelande till killen jag gillade i 5:an, har inte sett honom på över ett och ett halvt år. Jag frågade om vi kunde träffas någon dag.;
Hejsan,, längesen man såg dig. Allt bra med dig? Vill du typ träffas någon dag? Har ju inte träffats på kanske 2 år nu, och jag vill höra om vad du gjort och så. Nu får man bara vänta på svar, ehe.. 16 feb, 2012 06:01 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Jac: Jag är sur på en klasskompis och hans okänkda kompis! Killens fb-konto var kapat och hans kompis valde att vara dum mot mig, jag fick två låtar som jag inte lyssnat på, han skrev att han älskade mig sen vill du knulla med mig? Och sen en sida jag skulle kolla på sidan var det bilder på emos/punkare för att vara dum mot mig för jag har sån klädstil! Hatar honom och hans kompis! Usch då, bruden! Men ta inte illa upp. Omognad finns överallt Jag tar inte illa upp, han säger dumma saker till mig hela tiden. Slå till honom på käften. "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 feb, 2012 08:07 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Jac: Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Jac: Jag är sur på en klasskompis och hans okänkda kompis! Killens fb-konto var kapat och hans kompis valde att vara dum mot mig, jag fick två låtar som jag inte lyssnat på, han skrev att han älskade mig sen vill du knulla med mig? Och sen en sida jag skulle kolla på sidan var det bilder på emos/punkare för att vara dum mot mig för jag har sån klädstil! Hatar honom och hans kompis! Usch då, bruden! Men ta inte illa upp. Omognad finns överallt Jag tar inte illa upp, han säger dumma saker till mig hela tiden. Slå till honom på käften. Jag brukar inte förespråka våld *host host* men den killen förtjänar lite stryk, slå honom och han kommer aldrig våga säga någonting mer om dig! ![]() ![]()
16 feb, 2012 08:31 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Dini99: Skrivet av Jac: Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Jac: Jag är sur på en klasskompis och hans okänkda kompis! Killens fb-konto var kapat och hans kompis valde att vara dum mot mig, jag fick två låtar som jag inte lyssnat på, han skrev att han älskade mig sen vill du knulla med mig? Och sen en sida jag skulle kolla på sidan var det bilder på emos/punkare för att vara dum mot mig för jag har sån klädstil! Hatar honom och hans kompis! Usch då, bruden! Men ta inte illa upp. Omognad finns överallt Jag tar inte illa upp, han säger dumma saker till mig hela tiden. Slå till honom på käften. Jag brukar inte förespråka våld *host host* men den killen förtjänar lite stryk, slå honom och han kommer aldrig våga säga någonting mer om dig! Jag slår honom med ord! När han och kompis försöker dissa mig så säger jag nått som gör att de tystnar för jag slog deras ord och "vinner".
16 feb, 2012 08:56 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Dini99: Skrivet av Jac: Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Jac: Jag är sur på en klasskompis och hans okänkda kompis! Killens fb-konto var kapat och hans kompis valde att vara dum mot mig, jag fick två låtar som jag inte lyssnat på, han skrev att han älskade mig sen vill du knulla med mig? Och sen en sida jag skulle kolla på sidan var det bilder på emos/punkare för att vara dum mot mig för jag har sån klädstil! Hatar honom och hans kompis! Usch då, bruden! Men ta inte illa upp. Omognad finns överallt Jag tar inte illa upp, han säger dumma saker till mig hela tiden. Slå till honom på käften. Jag brukar inte förespråka våld *host host* men den killen förtjänar lite stryk, slå honom och han kommer aldrig våga säga någonting mer om dig! Jag slår honom med ord! När han och kompis försöker dissa mig så säger jag nått som gör att de tystnar för jag slog deras ord och "vinner". Love the feeling, bra jobbat ![]() ![]()
16 feb, 2012 08:59 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Jac: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Dini99: Skrivet av Jac: Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Jac: Jag är sur på en klasskompis och hans okänkda kompis! Killens fb-konto var kapat och hans kompis valde att vara dum mot mig, jag fick två låtar som jag inte lyssnat på, han skrev att han älskade mig sen vill du knulla med mig? Och sen en sida jag skulle kolla på sidan var det bilder på emos/punkare för att vara dum mot mig för jag har sån klädstil! Hatar honom och hans kompis! Usch då, bruden! Men ta inte illa upp. Omognad finns överallt Jag tar inte illa upp, han säger dumma saker till mig hela tiden. Slå till honom på käften. Jag brukar inte förespråka våld *host host* men den killen förtjänar lite stryk, slå honom och han kommer aldrig våga säga någonting mer om dig! Jag slår honom med ord! När han och kompis försöker dissa mig så säger jag nått som gör att de tystnar för jag slog deras ord och "vinner". Love the feeling, bra jobbat Älskar den med! Får uppleva den typ varje dag..
16 feb, 2012 09:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen