Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av EmahS: JA! Och ush Unique, jag typ gillade henne i början men nu, nej ush, bitch just go away!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bara jag som saknar Rory, like, a lot!!? Åh, jag med, hans gulliga accent och cute face </3 Jag saknar honom i varje avsnitt. Underbara Damian. och så är Alex/Unique kvar. Det är skandal!
20 mar, 2013 21:54 |
|
AJB
Elev |
Favoritlåten dom gjort är iaf teenage dream, gör mig jätteglad varje gång jag hör den
21 mar, 2013 13:39 |
|
dinomaid
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av dinomaid: Alltså ni förstår inte hur gärna jag vill gå på G3. JUST !!!! http://www.seanharry.com/G1/index.htm Samma här.. de värsta (/bästa) är att jag faktiskt är i England då! Fast inte i London och kommer inte få åka dit då heller Egentligen kan inte jag heller men jag tänker tjata!! Jag MÅSTE gå! "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 21 mar, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Jag fattar inte varför Finn finns. Han är bara i vägen
Om Finn inte funnits •då hade Quinn aldrig blivit gravid, eftersom Puck bara kunnat bli ihop med henne •Rachel kunnat fokusera mer på sin brodwayd-röm •de hade blivit mindre trakasserade •hade Santanas hemlighet aldrig kommit ut, även om den senare gjort det 21 mar, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Ok, I'm Dead.
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 mar, 2013 16:52 |
|
MissLollo
Elev |
21 mar, 2013 18:10 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag fattar inte varför Finn finns. Han är bara i vägen Om Finn inte funnits •då hade Quinn aldrig blivit gravid, eftersom Puck bara kunnat bli ihop med henne •Rachel kunnat fokusera mer på sin brodwayd-röm •de hade blivit mindre trakasserade •hade Santanas hemlighet aldrig kommit ut, även om den senare gjort det Totalt förälskad i Finn så måste försvara honom lite! * Quinn och Puck hade ändå blivit gravida, bara för man blir tillsammans så blir man inte steril...? *Rachel har nått jättelångt och är nära sina dröm ändå, dessutom hade hon kärlek och vänner på vägen. Det gav Finn henne! * Klart de hade blivit mindre trakasserade, New Directions hade inte funnits utan Finn!!! * Finn avslöjade inte Santanas hemlighet med vilje, det råkade komma ut efter att Santana pressat honom i flera veckor. Och han gjorde henne en tjänst, kanske inte bästa sättet men utan den knuffen hade hemligheten ätit upp Santana. Finn är en underbar människa som tänker på alla omkring sig och jag bara längtar tills han finner sin väg i livet. Han förtjänar bara det bästa! YOU GO FINN ♥
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 21 mar, 2013 19:45 |
|
whirlwinds
Elev |
ok har äntligen kollat ikapp så kan äntligen fangirla över nya avsnitt när de sänds, har förstått så mycket som att det kommer ett nytt avsnitt inatt meeeen VAR KAN MAN SE DET NÄR KAN MAN SE DET HUR KAN MAN SE DET osv?????
ehe
21 mar, 2013 22:33 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av whirlwinds: ok har äntligen kollat ikapp så kan äntligen fangirla över nya avsnitt när de sänds, har förstått så mycket som att det kommer ett nytt avsnitt inatt meeeen VAR KAN MAN SE DET NÄR KAN MAN SE DET HUR KAN MAN SE DET osv????? ehe Jag brukar vara uppe vid 3 och se de hehe ^^ men asså jag går typ upp innan och letar/kollar med kompisar ifall de har länkar till streams Annars kollar jag på morgonen, och då finns de typ alltid länkar/streams på glee.se för de är asgrymma och lägger upp dem runt 6 21 mar, 2013 22:43 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av whirlwinds: ok har äntligen kollat ikapp så kan äntligen fangirla över nya avsnitt när de sänds, har förstått så mycket som att det kommer ett nytt avsnitt inatt meeeen VAR KAN MAN SE DET NÄR KAN MAN SE DET HUR KAN MAN SE DET osv????? ehe Jag brukar vara uppe vid 3 och se de hehe ^^ men asså jag går typ upp innan och letar/kollar med kompisar ifall de har länkar till streams Annars kollar jag på morgonen, och då finns de typ alltid länkar/streams på glee.se för de är asgrymma och lägger upp dem runt 6 ah, okej! jo, har kollat på resten av säsong 4 på någon sida där de nya avsnitten kommer upp typ dagen efter att de sänts, men jag hade väl planerat att se det direkt inatt pga kommer omöjligt kunna somna utan att ha sett det haha........
21 mar, 2013 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen