UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
scarhead
Lärare |
det är min årliga tur med att säga att
jag hatar vinter det är kallt och mörkt och långt och jag blir nere så lätt under vintern och vinterkräksjukan går runt och man blir förkyld och sjuk och snö och nej fy usch 6 dec, 2015 18:59 |
|
kayla
Elev |
Skittles är verkligen sjukt överskattade
6 dec, 2015 22:41 |
|
Elma00
Elev |
7 dec, 2015 11:33 |
|
Borttagen
|
Tycker typ att allt på julbord är blegh förutom sillen. Men ska göra vegansk sill det här året, god jul till fiskarna också
![]() 7 dec, 2015 11:44 |
|
Asked Calmly
Elev |
7 dec, 2015 14:39 |
|
Dixie_Milla01
Elev |
7 dec, 2015 14:52 |
|
Borttagen
|
Alltså förlåt. Men Attack on Titan är verkligen inte så bra som alla påstod att det skulle vara :s
9 dec, 2015 08:31 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså förlåt. Men Attack on Titan är verkligen inte så bra som alla påstod att det skulle vara :s Håller med. Den är sjukt snygg, men annars så var den långt ifrån det bästa jag sett. Storyn och karaktärerna fängslade en inte. Tycker att Eren är mest störig, och de andra karaktärerna ganska platta. ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 9 dec, 2015 10:55 |
|
Borttagen
|
Tom Hiddleston är inte attraktiv. Inte i någon form.
*tar skydd för 99% av jordens befolkning* 9 dec, 2015 11:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Borttagen: Alltså förlåt. Men Attack on Titan är verkligen inte så bra som alla påstod att det skulle vara :s Håller med. Den är sjukt snygg, men annars så var den långt ifrån det bästa jag sett. Storyn och karaktärerna fängslade en inte. Tycker att Eren är mest störig, och de andra karaktärerna ganska platta. Jag bara.... ser inte vad alla andra tycks se? Tycker att den känns ganska tradig och repetitiv. Bara väntar på att den ska bli sådär fantastiskt spännande som alla sagt, men nä. 9 dec, 2015 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen