@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Jag ska flytta till Örebro var bor du nu? jag bor ganska (okej, det tar ett tag, men ändå) nära örebro...come to me :* I Stockholm. Spoiler: Tryck här för att visa! 13 maj, 2012 10:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Pixie: igår shoppade jag!! ![]() ![]() ![]() sen shoppade jag mer, men hittade inga mer bilder på hemsidorna Jag är förälskad i dessa byxor :*
13 maj, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Säger man "Grattis på morsdag" eller "Grattis på morsdagen"?
Jag och syrran har en fight om vem som har rätt XD 13 maj, 2012 10:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-13 kl. 11:13
|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sägger man "Grattis på morsdag" eller "Grattis på morsdagen"? Jag och syrran har en fight om vem som har rätt XD Morsdag säger nog jag.
13 maj, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
mamma har set mina ärr...
13 maj, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sägger man "Grattis på morsdag" eller "Grattis på morsdagen"? Jag och syrran har en fight om vem som har rätt XD det är morsdag den sjuttonde... 13 maj, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Sägger man "Grattis på morsdag" eller "Grattis på morsdagen"? Jag och syrran har en fight om vem som har rätt XD Morsdag säger nog jag. jag säger grattis på morsdag, men min min farmor och mormor säger morsdagen. 13 maj, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Säger man "Grattis på morsdag" eller "Grattis på morsdagen"? Jag och syrran har en fight om vem som har rätt XD Morsdag säger nog jag. Haha, okej, jag säger morsdagen XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Säger man "Grattis på morsdag" eller "Grattis på morsdagen"? Jag och syrran har en fight om vem som har rätt XD det är morsdag den sjuttonde... Här i Finland är det andra söndagen i maj Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Säger man "Grattis på morsdag" eller "Grattis på morsdagen"? Jag och syrran har en fight om vem som har rätt XD Morsdag säger nog jag. jag säger grattis på morsdag, men min min farmor och mormor säger morsdagen. Okej Nåja, jag håller fast vid morsdagen 13 maj, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Elihhn
Åh haha okej Jag tittade på almenackan och blev lite fundersam xD 13 maj, 2012 11:14 |
|
Minidjuret
Elev |
Är det någon som vet när mors dag är? XD
Alltså, är det idag? >.< 13 maj, 2012 11:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen