@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur gör man så att texten blir en annan färg än av de som man kan välja här på mugglis? Det du. Fast nu har jag kommit på det. Men jag blir irriterad för att min profil vägrar att fixa en färg på texten som är mitt i själva profilen, men resten fungerar. -_- 13 maj, 2012 00:23 |
|
Borttagen
|
Den här tråden är knäpp och härlig på samma gång
13 maj, 2012 00:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 maj, 2012 00:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
13 maj, 2012 00:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jag är glad. Men väldigt väldigt trött. Gäsp. Väckte detta dig? <img src="images/smilies/icon_smile.gif" alt="" /> 13 maj, 2012 00:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag är glad. Men väldigt väldigt trött. Gäsp. Väckte detta dig? <img src="images/smilies/icon_smile.gif" alt="" /> Vet inte... Kollar imorgon ;P
13 maj, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: sitter och pratar med en massa udnerbart folk samtidigt som folk äter organ på tv:n xD 13 maj, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 00:33 |
|
Borttagen
|
" När jag dör så vill jag att de ska spela musiken från tetris när de sänker ner min kista i marken"
"Då ska jag se till att du blir begravd i en Z-formad kista så du är lika irriterande som död som du var levande" Jag dog lite... 13 maj, 2012 00:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: " När jag dör så vill jag att de ska spela musiken från tetris när de sänker ner min kista i marken" "Då ska jag se till att du blir begravd i en Z-formad kista så du är lika irriterande som död som du var levande" Jag dog lite... Jag kan specialbeställa kistan åt dig
13 maj, 2012 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen