Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Purplerain
Elev |
19 mar, 2013 22:06 |
|
adliitam
Elev |
19 mar, 2013 22:32 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av dinomaid: Alltså ni förstår inte hur gärna jag vill gå på G3. JUST !!!! http://www.seanharry.com/G1/index.htm Samma här.. de värsta (/bästa) är att jag faktiskt är i England då! Fast inte i London och kommer inte få åka dit då heller 20 mar, 2013 13:42 |
|
Cruciio
Elev |
Har börjat kolla Glee ♥ Roligt nog, är alltså på första säsongen, avsnitt 14, QUIINNN ♥
Men jag gillar inte Finn, vet inte varför.. jag blev så heartbroken när Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
20 mar, 2013 16:14 |
|
Conflate
Elev |
20 mar, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Åh, jag älskar glee och deras låtar, men mina favoriter är nog:
Kurt, Blain, Brittney, Santana och Sam 20 mar, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Bara jag som saknar Rory, like, a lot!!?
20 mar, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara jag som saknar Rory, like, a lot!!? Åh, jag med, hans gulliga accent och cute face </3 20 mar, 2013 20:08 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bara jag som saknar Rory, like, a lot!!? Åh, jag med, hans gulliga accent och cute face </3 Jag saknar honom i varje avsnitt. Underbara Damian. och så är Alex/Unique kvar. Det är skandal!
20 mar, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bara jag som saknar Rory, like, a lot!!? Åh, jag med, hans gulliga accent och cute face </3 Jag saknar honom i varje avsnitt. Underbara Damian. och så är Alex/Unique kvar. Det är skandal! Irish ♥ Kan han inte inte bara komma och hälsa på i alla fall! Bara så vi får se honom, och höra honom.... 20 mar, 2013 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen