Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ska vi ha det på en lördag då?Ok! Vi ska ha en träff! Vi kan tillexempel: *vara på SiFI och sedan på nåt café *bara vara på ett café Vilket datum kan ni? 1 sep, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
Alltså jag kan på helgerna men efter kl 12 på söndag
1 sep, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Ok! Ska vi ha det på em söndag då!?
Vilken vecka? Vilka vill komma? Vi kan åka till gammla stan och va i SiFi och gå på nåt café! 1 sep, 2013 19:32 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ok! Ska vi ha det på em söndag då!? Vilken vecka? Vilka vill komma? Vi kan åka till gammla stan och va i SiFi och gå på nåt café! Kan bara innnan halv tre om vi ska ha det på söndag em^^
1 sep, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Ok! Ska vi ha det på em söndag då!? Vilken vecka? Vilka vill komma? Vi kan åka till gammla stan och va i SiFi och gå på nåt café! Kan bara innnan halv tre om vi ska ha det på söndag em^^ Skrivet av ginnyw123: jag kan inte på lördagar så det blir en söndag! Skrivet av Borttagen: Ok! Ska vi ha det på em söndag då!? Vilken vecka? Vilka vill komma? Vi kan åka till gammla stan och va i SiFi och gå på nåt café! Kan bara innnan halv tre om vi ska ha det på söndag em^^ 1 sep, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: No då hinner man typ inte göra nått Skrivet av Borttagen: Ok! Ska vi ha det på em söndag då!? Vilken vecka? Vilka vill komma? Vi kan åka till gammla stan och va i SiFi och gå på nåt café! Kan bara innnan halv tre om vi ska ha det på söndag em^^ 1 sep, 2013 19:53 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: No då hinner man typ inte göra nått Skrivet av Borttagen: Ok! Ska vi ha det på em söndag då!? Vilken vecka? Vilka vill komma? Vi kan åka till gammla stan och va i SiFi och gå på nåt café! Kan bara innnan halv tre om vi ska ha det på söndag em^^ jag vet, det suger! Harry Potter tjejen: noo synd
1 sep, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
Lördagar är bra.
1 sep, 2013 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vi kan ta det på en lördag? Den 14:e alltså inte på lördag utan lördagen veckan efterSkrivet av ginnyw123: No då hinner man typ inte göra nått Skrivet av Borttagen: Ok! Ska vi ha det på em söndag då!? Vilken vecka? Vilka vill komma? Vi kan åka till gammla stan och va i SiFi och gå på nåt café! Kan bara innnan halv tre om vi ska ha det på söndag em^^ 1 sep, 2013 20:01 |
|
JosefinFini
Elev |
3 sep, 2013 10:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen