Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 457 458 459 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Alla verkar älska sådana här Fails-videor, men jag tycker inte alls att de är roligt, utan jag bara hoppar till hela tiden nåt händer och tänker "AAAAAAAAAAAAJ! Det där måste ha gjort sjukt ont!".


..........

Det är för att du är en empatisk människa och vi är onda!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 dec, 2015 15:43

Airi
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
jag tycker om årets julkalender.
jag med!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

3 dec, 2015 16:03

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Airi:
Skrivet av Ginnyy:
jag tycker om årets julkalender.
jag med!

Jag med. Är inte ens intresserad av historia direkt men tycker den här är rätt så intressant ändå!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 dec, 2015 16:05

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hunger Games är sjukt överskattat
Och jag älskar brysselkål!


Första håller jag inte med dig :v

Brysselkål är sjukt gott, dock! ^3^

3 dec, 2015 22:40

Ella01
Elev

Avatar

+2


Julmust måste nog vara en av dem värsta dryckerna. Usch och fy.

✩✩✩

4 dec, 2015 19:14

Airi
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Julmust måste nog vara en av dem värsta dryckerna. Usch och fy.
Tänkte precis skriva det ^^!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

4 dec, 2015 21:03

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Airi:
Skrivet av Ella01:
Julmust måste nog vara en av dem värsta dryckerna. Usch och fy.
Tänkte precis skriva det ^^!!


Skönt att inte vara ensam.

✩✩✩

4 dec, 2015 21:32

SingWithIce
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ella01:
Julmust måste nog vara en av dem värsta dryckerna. Usch och fy.
Tänkte precis skriva det ^^!!


Skönt att inte vara ensam.
Julmust är överskattat

4 dec, 2015 21:45

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag vill inte ha snö. Inte nu, inte på julafton, inte på nyår. ALDRIG.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

6 dec, 2015 17:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag vill inte ha snö. Inte nu, inte på julafton, inte på nyår. ALDRIG.


Instämmer!!

6 dec, 2015 17:54

1 2 3 ... 457 458 459 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.