UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Alla verkar älska sådana här Fails-videor, men jag tycker inte alls att de är roligt, utan jag bara hoppar till hela tiden nåt händer och tänker "AAAAAAAAAAAAJ! Det där måste ha gjort sjukt ont!". .......... Det är för att du är en empatisk människa och vi är onda!
3 dec, 2015 15:43 |
|
Airi
Elev |
3 dec, 2015 16:03 |
|
Solkatten
Elev |
Jag med. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2015 16:05 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hunger Games är sjukt överskattat Och jag älskar brysselkål! Första håller jag inte med dig :v Brysselkål är sjukt gott, dock! ^3^ 3 dec, 2015 22:40 |
|
Ella01
Elev |
Julmust måste nog vara en av dem värsta dryckerna. Usch och fy.
✩✩✩ 4 dec, 2015 19:14 |
|
Airi
Elev |
Skrivet av Ella01: Tänkte precis skriva det ^^!!Julmust måste nog vara en av dem värsta dryckerna. Usch och fy. 4 dec, 2015 21:03 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Airi: Skrivet av Ella01: Tänkte precis skriva det ^^!! Julmust måste nog vara en av dem värsta dryckerna. Usch och fy. Skönt att inte vara ensam. ✩✩✩ 4 dec, 2015 21:32 |
|
SingWithIce
Elev |
Julmust är överskattat
4 dec, 2015 21:45 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
6 dec, 2015 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag vill inte ha snö. Inte nu, inte på julafton, inte på nyår. ALDRIG. Instämmer!! 6 dec, 2015 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen