One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
user]IamAK[/user] och Optic, nej
14 maj, 2012 20:29 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av superman: user]IamAK[/user] och Optic, nej Gud vad bra gjort av dig! Haha xD 14 maj, 2012 20:35 |
|
_SanD_
Elev |
Oj... trodde inte att de gjort så mycket... NU börjar jag bli lite mer sur på att fansen håller på, och NU kan jag förstå vrf Pauly sa som han sa! Men att man inte har samvete eller på något sätt bryr sig om andra! Gur många vill ha morötter i huvudet egentligen?? Och nu får man skit för ngt man inte gjort
14 maj, 2012 20:40 |
|
IamAK
Elev |
även om dom är kvar på torsdag verkar det inte som att jag kommer åka... bara för att min kompis inte har råd(vi måste betala bussresa både fram och tillbaka i så fall) och jag vill inte åka själv. allt suger
14 maj, 2012 20:40 |
|
Ginny00
Elev |
Jag: Nu ska jag lyssna på Radioactive med Eric Saade för den gillade jag för typ ett år sedan.
Jag: *sätta på låt* Eric sjunga: "heading one direction" Jag: AAAAAAH HAN SJÖNG ONE DIRECTION!! Jag visste inte ens själv att jag var så besatt i 1D... 14 maj, 2012 20:57 |
|
Hazza
Elev |
14 maj, 2012 20:57 |
|
Remembrall
Elev |
14 maj, 2012 21:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-14 kl. 21:19
|
|
Pixie
Elev |
14 maj, 2012 21:18 |
|
Maharajah
Elev |
alltså jag känner mig lite off som inte tillhör denna "1D-familj" men jaja. Livet kan ju inte alltid vara lätt.
14 maj, 2012 21:26 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Maharajah: alltså jag känner mig lite off som inte tillhör denna "1D-familj" men jaja. Livet kan ju inte alltid vara lätt. DET ÄR BARA ATT JOINA! x) ![]()
14 maj, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen