@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
12 maj, 2012 22:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: göteborska är underbart Stranger: tycker du göteborska är en fin dialekt? lol. You: Jadu, det är väl svenska så varför inte? lool ![]()
12 maj, 2012 22:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av joel9324: Såg nyss videon där det är en mamma som slår sitt barn! :'( Kill her! Såg en bit av en film där det hände samma sak... Spoiler: Tryck här för att visa!
12 maj, 2012 22:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: göteborska är underbart Stranger: tycker du göteborska är en fin dialekt? lol. You: Jadu, det är väl svenska så varför inte? lool Jaa det är det speech! 12 maj, 2012 22:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: även om norrländska är mysigare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: göteborska är underbart Stranger: tycker du göteborska är en fin dialekt? lol. You: Jadu, det är väl svenska så varför inte? lool Jaa det är det ![]()
12 maj, 2012 22:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: även om norrländska är mysigare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: göteborska är underbart Stranger: tycker du göteborska är en fin dialekt? lol. You: Jadu, det är väl svenska så varför inte? lool Jaa det är det det kanske speech! 12 maj, 2012 22:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: haha jag lovar dig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: även om norrländska är mysigare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: göteborska är underbart Stranger: tycker du göteborska är en fin dialekt? lol. You: Jadu, det är väl svenska så varför inte? lool Jaa det är det det kanske ![]()
12 maj, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Älskar det här:
"Lily? After all this time?" Dumbledore "Always" Snape. 12 maj, 2012 22:35 |
|
Dracossister
Elev |
Skrivet av Solkatten: När en av dem dansar och sen bara "Are these apples?" *dör* HAHAHAHAH! Hah jag med xD Men kul är det http://flamelumos.blogspot.fi/ 12 maj, 2012 22:36 |
|
J-star Black
Elev |
12 maj, 2012 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen