@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag ser på harry potter 7 del 2.
12 maj, 2012 22:04 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah. När han dansar vid gubben på 0:33, HAHAH! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag vill INTE att vi ska slakta alla får!!! Varje gång jag kommer ner till släkten i Grekland får jag får ._. Det är gott, med sås och potatis tycker också att lamm är gott, men om vi slaktar exakt alla kan vi inte äta det någo mer. 12 maj, 2012 22:15 |
|
Solkatten
Elev |
När en av dem dansar och sen bara "Are these apples?" *dör* HAHAHAHAH! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 22:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
12 maj, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: I'm not normal. Punkt. Välkommen till klubben! 12 maj, 2012 22:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Stranger: nä, asså serröst jävligt seg lördag
You: Trevligt Stranger: myyycket speech! 12 maj, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
nu ska jag testa tagga mig själv. nyss funkade det inte.
Elma00 12 maj, 2012 22:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Stranger: tycker du göteborska är en fin dialekt? lol.
You: Jadu, det är väl svenska så varför inte? lool speech! 12 maj, 2012 22:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
12 maj, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen