@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag menade hennes ögon :c Hon kanske var ful? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kvinnan måste ha sett bra ut Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MINA VACKRA ÖGON? :< Idag såg jag en kvinna vars ögon var jättejättelika CrimsonFlikkahs. o.o JA, DINA VACKRA ÖGON. :> Haha, fast annars var hon helt olik dig. o.o 12 maj, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag menade hennes ögon :c Hon kanske var ful? :O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kvinnan måste ha sett bra ut Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MINA VACKRA ÖGON? :< Idag såg jag en kvinna vars ögon var jättejättelika CrimsonFlikkahs. o.o JA, DINA VACKRA ÖGON. :> Haha, fast annars var hon helt olik dig. o.o Hennes ögon var fina. :> Och... alla är ju ändå vackra på sitt sätt så jag kan inte direkt säga att hon var ful. ;> 12 maj, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: tänk om hon är en hemsk person? Det gör henne ful c;Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag menade hennes ögon :c Hon kanske var ful? :O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kvinnan måste ha sett bra ut Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MINA VACKRA ÖGON? :< Idag såg jag en kvinna vars ögon var jättejättelika CrimsonFlikkahs. o.o JA, DINA VACKRA ÖGON. :> Haha, fast annars var hon helt olik dig. o.o Hennes ögon var fina. :> Och... alla är ju ändå vackra på sitt sätt så jag kan inte direkt säga att hon var ful. ;> 12 maj, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: aaa, då är det väl skillnad. (;Skrivet av Borttagen: tänk om hon är en hemsk person? Det gör henne ful c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag menade hennes ögon :c Hon kanske var ful? :O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kvinnan måste ha sett bra ut Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MINA VACKRA ÖGON? :< Idag såg jag en kvinna vars ögon var jättejättelika CrimsonFlikkahs. o.o JA, DINA VACKRA ÖGON. :> Haha, fast annars var hon helt olik dig. o.o Hennes ögon var fina. :> Och... alla är ju ändå vackra på sitt sätt så jag kan inte direkt säga att hon var ful. ;> 12 maj, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ful som personlighet gör allt annat ful även utseendet. Men nu vet vi inte om denna kvinna är trevlig eller elak :sSkrivet av Borttagen: aaa, då är det väl skillnad. (; Skrivet av Borttagen: tänk om hon är en hemsk person? Det gör henne ful c; Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag menade hennes ögon :c Hon kanske var ful? :O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kvinnan måste ha sett bra ut Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MINA VACKRA ÖGON? :< Idag såg jag en kvinna vars ögon var jättejättelika CrimsonFlikkahs. o.o JA, DINA VACKRA ÖGON. :> Haha, fast annars var hon helt olik dig. o.o Hennes ögon var fina. :> Och... alla är ju ändå vackra på sitt sätt så jag kan inte direkt säga att hon var ful. ;> 12 maj, 2012 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Det känns lite jobbigt när ens far säger åt en att skaffa kille måste man verkligen ha en kille?? Man måste inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 21:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
one direction...♥
speech! 12 maj, 2012 21:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: nej jag tkr inte det heller men ibland känns det som om man måste för att passa in Skrivet av Cara Riddle: Det känns lite jobbigt när ens far säger åt en att skaffa kille måste man verkligen ha en kille?? Man måste inte. ![]()
12 maj, 2012 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
HAHA. Hade poppat popcorn och gick ut med den ur köket, var på väg till mitt rum och då följde vår hund mig med blicken. X'D Hon känner igen påsen typ, lol! Hon vet att hon alltid brukar få popcorn och om jag sitter typ i vardagsrummet i soffan och tittar på teve brukar hon alltid stirra hål på mig då hon inte får eller vill ha fler.
Cara Riddle - Jag är 16 år och har aldrig haft en kille. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-12 kl. 21:13
|
|
GinnyOlivia
Elev |
ooh, awesome! Passar på att säga det nu to prevent future awkwardness in the fandom: it's Downton, not Downtown. ![]()
12 maj, 2012 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen