Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Bl0b: Skrivet av Borttagen: Ibland så suger det att vara tjej. Då är vi två om att tycka det :< Tre! Vad nu?
13 feb, 2012 11:29 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Bl0b: Skrivet av Borttagen: Ibland så suger det att vara tjej. Då är vi två om att tycka det :< Tre! Vad nu? Fyra! Jag har ägglossning. det gör OONT! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 feb, 2012 11:30 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 13 feb, 2012 12:00 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Godis? Myskväll? En kyss? Beror helt på vad han är för person!
13 feb, 2012 12:18 |
|
Elley
Elev |
Vi hade planerat världens underbaraste alla hjärtans dag, bara vi 4 vänner, ha kul och skita i alla gulliga par. Sen kommer boda borg i vägen, inga problem, vi åker helt enkelt med allihopa! Men nej, inte det heller, nu blir det bara jag och Connie, Noak och Jenni fick inte plats i bussen. SPYR på den här alla hjärtans dagen.
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 feb, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Och vi är panka, så det blir en mysig hemmakväll som vilken mysig hemmakväll som helst i morgon.
13 feb, 2012 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Godis? Myskväll? En kyss? Beror helt på vad han är för person! Jag vet inte helt än. Han känner mig bättre än vad jag känner han. D: Jag skall hälsa på han på jobbet är tanken, han jobbar till sjöss... 13 feb, 2012 13:28 |
|
EmahS
Elev |
13 feb, 2012 13:36 |
|
Celebikai
Elev |
13 feb, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
^ Ägglossning sker ungefär två veckor innan man får mens. Då kan man få ont.
Sedan kan man få ont när man har mens också. Så det är två olika saker! =) 13 feb, 2012 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen