UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Jag vill inte fira jul i år. Jag orkar bara inte. Jag dör hellre än att fira jul i år. 28 nov, 2015 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Jag vill inte fira jul i år. Jag orkar bara inte. Jag dör hellre än att fira jul i år. Jag vill aldrig fira jul. 28 nov, 2015 23:35 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Jag vill inte fira jul i år. Jag orkar bara inte. Jag dör hellre än att fira jul i år. Jag vill aldrig fira jul. Jag vill heller aldrig fira jul, men i år vill jag VERKLIGEN inte fira jul. Alls. ![]() ![]()
29 nov, 2015 08:12 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
29 nov, 2015 12:52 |
|
Borttagen
|
Alla bränner upp en julgran den 24:e! 29 nov, 2015 14:40 |
|
Hängslebyxor
Elev |
29 nov, 2015 20:49 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Avicii är blä
Han är överskattad och har otroligt lite talang. Då lyssnar jag hellre på typ Oshiire-P, Owl City, Marina eller Melanie som faktiskt lägger ner kärlek och känsla i sina låtar. (Han är inte särskilt attraktiv enligt mig, heller.) 1 dec, 2015 23:16 |
|
Borttagen
|
Hunger Games är sjukt överskattat
Och jag älskar brysselkål! 2 dec, 2015 11:43 |
|
illusionofcool
Elev |
Alla verkar älska sådana här Fails-videor, men jag tycker inte alls att de är roligt, utan jag bara hoppar till hela tiden nåt händer och tänker "AAAAAAAAAAAAJ! Det där måste ha gjort sjukt ont!".
.......... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 3 dec, 2015 15:09 |
|
Ginnyy
Elev |
3 dec, 2015 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen