One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
En sida bak - hurfan kan de inte inse att de måste sköta sihg och ha respekt? De har fått chansen att se de fem mest undebaraste pojkarna på jorden - och missköter sig som fan. Jag skulle ge allt för att se dem och det skulle flera.vilja men så vissa som kan sköter det.helt.otroligt dåligt.
14 maj, 2012 17:17 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Blä på alla korkade fjortis-Directioners som beter sig som jävla fucking idioter och förstår för alla.
Jag önskar att jag kunde få berätta för killarna hur mycket jag skäms över alla svenska Directioners (de som inte sköter sig) och säga förlåt för att de förstörde deras resa till Sverige. FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKINGFUCK ____________________________ Skrivet av Borttagen: Jag shippar dem inte i vanliga fall, men när jag ser den bilden... Du har rätt, det ser precis ut som dem! De ser så söta ut ♥NOUISNOUISNOUIS http://i48.tinypic.com/21mbtbd.gif It looks just like Nouis... varför är jag typ den enda som shippar dem tillsammans? :c
14 maj, 2012 17:25 |
|
si_tonks
Elev |
14 maj, 2012 17:31 |
|
scarhead
Lärare |
14 maj, 2012 17:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
THE BOYS IS IN STOCKHOLM. CAN'T BELIEVE IT♥♥♥♥♥ även om jag inte får åka dit men ändå♥♥♥♥
speech! 14 maj, 2012 18:43 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av IamAK: vill verkligen veta när killarna ska åka för jag kanske ska åka till stockholm på torsdag... men det skulle vara väldigt ovärt om det visade sig att dom inte ens kommer ut på balkongen eller om dom inte är där alls! vill veta det går så många rykten om när dom ska hem sjukt störandeee ![]()
14 maj, 2012 19:25 |
|
superman
Elev |
Stod nyss 20 centimeter från Liam. Döden.
14 maj, 2012 19:37 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av superman: Stod nyss 20 centimeter från Liam. Döden. omfg!!!!! pratade du med honom eller nåt? 14 maj, 2012 19:46 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: NOUISNOUISNOUIS http://i48.tinypic.com/21mbtbd.gif It looks just like Nouis... varför är jag typ den enda som shippar dem tillsammans? :c MAXXIE OCH TONY AAAAH ♥♥♥ wolfstar deserved better. 14 maj, 2012 20:13 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av superman: Stod nyss 20 centimeter från Liam. Döden. OMFG!! SÅ GLAD FÖR DIN SKULL?? PRATADE NI? 14 maj, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen