@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: min är värdelös på det och nu passar jag en annan hund xD Hahahhahaha okej hahahah xD speech! 12 maj, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är bara det att.. rektorn i våran skola har sagt att våran klass ska slås ihop med paralellklassen nästa år, den klassen är allmänt dumma och läraren är sämst. Vi kommer ha deras lärare mer än våran dessutom. Så idag så fick jag beskedet om att jag ska få börja på kunskapsskolan i stället nästa år och så. Allt p.g.a att vi ska slås ihop med en annan klass som är skolans sämsta klass och de går mig på nerverna. Och jag vet inte om jag kommer trivas i kunskapsskolan </3 på rektorn.VARNING: Tänkte inte skriva så här mycket, men så blir det när jag blir irriterad. Jag har också skolproblem just nu. Jag kommer antagligen byta skola på grund av det hela. Två av mina lärare sparkas och hela skolan går i strejk typ. Vi fyllde hela vår skola med röda hjärtan och rektorn rev ner alla. Sen ljög hon och sa att dom ville lämna frivilligt (which is not true because both of the teachers are totally depressed right now) blabla. Och vi har typ ingen rätt att försvara dom. Vi har haft dom i 3 år och dom är dom bästa lärarna på skolan - och så får den ena sparken för att hon kommer från england och har en brittisk utbildning (fast hon har tills 2013 på sig att fixa det) och den andra får flytta ut till en skola i förorten och inte ens lära ut sitt eget ämne längre utan friggin historia -__- Plus, den här rektorn kom för bara en månad sen. OCH hon tog bort all vår ledighet .___. Scew her. 12 maj, 2012 19:44 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Morotsmarmelad och mint smackar inte bra tillsammans
12 maj, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är bara det att.. rektorn i våran skola har sagt att våran klass ska slås ihop med paralellklassen nästa år, den klassen är allmänt dumma och läraren är sämst. Vi kommer ha deras lärare mer än våran dessutom. Så idag så fick jag beskedet om att jag ska få börja på kunskapsskolan i stället nästa år och så. Allt p.g.a att vi ska slås ihop med en annan klass som är skolans sämsta klass och de går mig på nerverna. Och jag vet inte om jag kommer trivas i kunskapsskolan </3 på rektorn.VARNING: Tänkte inte skriva så här mycket, men så blir det när jag blir irriterad. Jag har också skolproblem just nu. Jag kommer antagligen byta skola på grund av det hela. Två av mina lärare sparkas och hela skolan går i strejk typ. Vi fyllde hela vår skola med röda hjärtan och rektorn rev ner alla. Sen ljög hon och sa att dom ville lämna frivilligt (which is not true because both of the teachers are totally depressed right now) blabla. Och vi har typ ingen rätt att försvara dom. Vi har haft dom i 3 år och dom är dom bästa lärarna på skolan - och så får den ena sparken för att hon kommer från england och har en brittisk utbildning (fast hon har tills 2013 på sig att fixa det) och den andra får flytta ut till en skola i förorten och inte ens lära ut sitt eget ämne längre utan friggin historia -__- Plus, den här rektorn kom för bara en månad sen. OCH hon tog bort all vår ledighet .___. Scew her. Umbridge har tagit en plastikoperation! 12 maj, 2012 19:46 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag lockade mitt hår i 30 minuter. 10 minuter senare är det försvunnet. NI MED LOCKIGT ELLER VOLYMIGT HÅR, VAR GLADA OCH SÄG FÖRFAN INTE ATT NI INTE GILLAR VOLYM, FÖR DET ÄR INTE SÅ JÄVLA KUL ATT HÅRET LIGGER PLATT OCH ÄCKLIGT MOT HUVUDET. Behövde bara få det ur mig Det är inte kul att platta håret i en halvtimme heller, för att få lite styr på det för en gångs skull, så går man ut och vädret är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite fuktigt, och efter 1 minut ser man ut såhär igen: ![]()
12 maj, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag lockade mitt hår i 30 minuter. 10 minuter senare är det försvunnet. NI MED LOCKIGT ELLER VOLYMIGT HÅR, VAR GLADA OCH SÄG FÖRFAN INTE ATT NI INTE GILLAR VOLYM, FÖR DET ÄR INTE SÅ JÄVLA KUL ATT HÅRET LIGGER PLATT OCH ÄCKLIGT MOT HUVUDET. Behövde bara få det ur mig Det är inte kul att platta håret i en halvtimme heller, för att få lite styr på det för en gångs skull, så går man ut och vädret är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite fuktigt, och efter 1 minut ser man ut såhär igen: Det är iförsig sant...... 12 maj, 2012 19:47 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag lockade mitt hår i 30 minuter. 10 minuter senare är det försvunnet. NI MED LOCKIGT ELLER VOLYMIGT HÅR, VAR GLADA OCH SÄG FÖRFAN INTE ATT NI INTE GILLAR VOLYM, FÖR DET ÄR INTE SÅ JÄVLA KUL ATT HÅRET LIGGER PLATT OCH ÄCKLIGT MOT HUVUDET. Behövde bara få det ur mig Det är inte kul att platta håret i en halvtimme heller, för att få lite styr på det för en gångs skull, så går man ut och vädret är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite fuktigt, och efter 1 minut ser man ut såhär igen: Det tar MINST 1 timme att platta mitt hår för att ens se resultat, och jag har en jävligt bra plattång, mitt hår är nog för tjockt för att vara bra Fast annars sååå har jag ett bra hår, liksom inte för platt (som förr <.<
12 maj, 2012 19:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
12 maj, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är bara det att.. rektorn i våran skola har sagt att våran klass ska slås ihop med paralellklassen nästa år, den klassen är allmänt dumma och läraren är sämst. Vi kommer ha deras lärare mer än våran dessutom. Så idag så fick jag beskedet om att jag ska få börja på kunskapsskolan i stället nästa år och så. Allt p.g.a att vi ska slås ihop med en annan klass som är skolans sämsta klass och de går mig på nerverna. Och jag vet inte om jag kommer trivas i kunskapsskolan </3 på rektorn.VARNING: Tänkte inte skriva så här mycket, men så blir det när jag blir irriterad. Jag har också skolproblem just nu. Jag kommer antagligen byta skola på grund av det hela. Två av mina lärare sparkas och hela skolan går i strejk typ. Vi fyllde hela vår skola med röda hjärtan och rektorn rev ner alla. Sen ljög hon och sa att dom ville lämna frivilligt (which is not true because both of the teachers are totally depressed right now) blabla. Och vi har typ ingen rätt att försvara dom. Vi har haft dom i 3 år och dom är dom bästa lärarna på skolan - och så får den ena sparken för att hon kommer från england och har en brittisk utbildning (fast hon har tills 2013 på sig att fixa det) och den andra får flytta ut till en skola i förorten och inte ens lära ut sitt eget ämne längre utan friggin historia -__- Plus, den här rektorn kom för bara en månad sen. OCH hon tog bort all vår ledighet .___. Scew her. Umbridge har tagit en plastikoperation! Haha vi kallar henne Umbridge. Hon hade på sig rosa i fredags och hon har en bild på en katt i sitt kontor o.o 12 maj, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är bara det att.. rektorn i våran skola har sagt att våran klass ska slås ihop med paralellklassen nästa år, den klassen är allmänt dumma och läraren är sämst. Vi kommer ha deras lärare mer än våran dessutom. Så idag så fick jag beskedet om att jag ska få börja på kunskapsskolan i stället nästa år och så. Allt p.g.a att vi ska slås ihop med en annan klass som är skolans sämsta klass och de går mig på nerverna. Och jag vet inte om jag kommer trivas i kunskapsskolan </3 på rektorn.VARNING: Tänkte inte skriva så här mycket, men så blir det när jag blir irriterad. Jag har också skolproblem just nu. Jag kommer antagligen byta skola på grund av det hela. Två av mina lärare sparkas och hela skolan går i strejk typ. Vi fyllde hela vår skola med röda hjärtan och rektorn rev ner alla. Sen ljög hon och sa att dom ville lämna frivilligt (which is not true because both of the teachers are totally depressed right now) blabla. Och vi har typ ingen rätt att försvara dom. Vi har haft dom i 3 år och dom är dom bästa lärarna på skolan - och så får den ena sparken för att hon kommer från england och har en brittisk utbildning (fast hon har tills 2013 på sig att fixa det) och den andra får flytta ut till en skola i förorten och inte ens lära ut sitt eget ämne längre utan friggin historia -__- Plus, den här rektorn kom för bara en månad sen. OCH hon tog bort all vår ledighet .___. Scew her. Umbridge har tagit en plastikoperation! Haha vi kallar henne Umbridge. Hon hade på sig rosa i fredags och hon har en bild på en katt i sitt kontor o.o Läskigt.... Ni ska ju skrika när ni ser henne: "GAHH! DU ÄR TILLBAKA!" och när han frågar vad du snackar om, säger du: "Umbridgetanten du vet." Sedan går du därifrån med bibehållen värdighet och förvirrad rektor 12 maj, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen