@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: haha nej jag är för enveten för det xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha du kan nog inte det xD haha jag vann *happy face* Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha japp de är de xD men det är riktigt intressant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O Jaja, jag kan nog inte få dig att sluta titta på sådant i alla fall. Du vinner! Som vanligt... Kan du inte bara ge dig nästa gång? ![]()
12 maj, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Jag behöver en kram </3
12 maj, 2012 18:00 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 18:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha nej jag är för enveten för det xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha du kan nog inte det xD haha jag vann *happy face* Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha japp de är de xD men det är riktigt intressant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O Jaja, jag kan nog inte få dig att sluta titta på sådant i alla fall. Du vinner! Som vanligt... Kan du inte bara ge dig nästa gång? Fusk! Jag får väll bli lite bättre på att argumentera då. 12 maj, 2012 18:06 |
|
Kedjebrev
Elev |
Alltså jag vill ha tidslinjen på fb, men ändå inte. Kan de inte ha ett mellanting? ;_;
http://Kaosregn.blogg.se
12 maj, 2012 18:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: övning ger färdighet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha nej jag är för enveten för det xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha du kan nog inte det xD haha jag vann *happy face* Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha japp de är de xD men det är riktigt intressant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O Jaja, jag kan nog inte få dig att sluta titta på sådant i alla fall. Du vinner! Som vanligt... Kan du inte bara ge dig nästa gång? Fusk! Jag får väll bli lite bättre på att argumentera då. ![]()
12 maj, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2012 18:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
HEJ. det har inte hänt mycket i mitt liv sedan jag skrev här sist, var inte oroliga
speech! 12 maj, 2012 18:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 maj, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2012 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen