@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alla sveas och tores kompisar kommer fram till mig sådär 'JAG VILL HA DEN LÅTEEEEEN' hela tiden :C jag blir ju stressad, passa er småungar :C
speech! 12 maj, 2012 17:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk ![]()
12 maj, 2012 17:50 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O 12 maj, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2012 17:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: haha japp de är de xD men det är riktigt intressant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O ![]()
12 maj, 2012 17:53 |
|
Twix
Elev |
12 maj, 2012 17:53 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha japp de är de xD men det är riktigt intressant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O Jaja, jag kan nog inte få dig att sluta titta på sådant i alla fall. Du vinner! Som vanligt... 12 maj, 2012 17:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: haha du kan nog inte det xD haha jag vann *happy face*Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha japp de är de xD men det är riktigt intressant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O Jaja, jag kan nog inte få dig att sluta titta på sådant i alla fall. Du vinner! Som vanligt... ![]()
12 maj, 2012 17:57 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha du kan nog inte det xD haha jag vann *happy face* Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha japp de är de xD men det är riktigt intressant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: haha på sätt och vis är jag kanske det xD haha men tänk då på de som skriver avsnitten Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: ja jag tkr det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. Alltid lika fascinerad av folk som dör på olika sätt??? Du är sjuk De är också sjuka Fast om ingen tittar på det så gör de ju inte mer O.O Jaja, jag kan nog inte få dig att sluta titta på sådant i alla fall. Du vinner! Som vanligt... Kan du inte bara ge dig nästa gång? 12 maj, 2012 17:58 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna 1: I omklädningsrummet har vi en bandspelare och alla lyssnade på någon tysk artist som sjöng någon låt jag inte fattade något av, säkert inte de heller. Men tydligen var den "poppig". När jag satte igång "One Love" så blev de galna. People don't like my music. Bandspelare i omklädningsrummet? o.o Haha, förlåt. CD spelare menar jag xD Men varför har ni en i omklädningsrummet? o.o Så vi kan lyssna på musik och sjunga med när vi duschar eller byter om.
Tumblr.
12 maj, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen