Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tramptass96
Elev |
12 feb, 2012 21:29 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Dini99: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... När hände detta, Linn? :O Glass. Hemma hos mig? Nej, hemma hos mig ♥ Inte bra, Linn! </3 Lova att du aldrig mer gör så! Jag älskar ju dig! Spoiler: Tryck här för att visa! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 feb, 2012 21:43 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Dini99: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... När hände detta, Linn? :O Glass. Hemma hos mig? Nej, hemma hos mig ♥ Inte bra, Linn! </3 Lova att du aldrig mer gör så! Jag älskar ju dig! Spoiler: Tryck här för att visa! Men nu kan jag ju inte äta :c ♥ Haha, fin bild alltså... Jag äter upp din glass xS Jaha. 12 feb, 2012 21:54 |
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har typ ångrat mig med vilket språk jag vill lära mig. Har gått på spanska i typ 3 terminer nu, tycker inte ens om det språket, och jag vill börja på franska istället, men alla säger att det är svårt och allt, och jag kommer få jättemycket att lära mig ifall jag börjar. Och så tror jag inte ens att man får byta efter tre terminer. Men jag gillar inte spanska alls, det är inte svårt och jag är en sån som gillar utmaningar. Men jag har tänkt att jag går på spanska ett tag till, och sedan får vi se. Kan kanske catch up med mina kompisars läxor eller något? Eftersom jag har lätt för att lära språk eftersom jag är från finland då grammatiken är svår där... Så jag vet inte hur jag ska göra.. Jag tycker du ska byta så fprt sim möjligt för tillslut så har man gått för länge för att få byta! Jag går på franska och det är en utmaning i början men sen blir det bara lättare och lättare! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
13 feb, 2012 07:49 |
|
superdupermikaelah
Elev |
13 feb, 2012 10:07 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Jag ser fram emot en ensam Alla hjärtans dag. Wo- to the ho. Vad hände med spana-på-killar-över-en-fika-med-gay-kompis Planen?! =( "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 feb, 2012 10:09 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av superdupermikaelah: Jag ser fram emot en ensam Alla hjärtans dag. Wo- to the ho. Vad hände med spana-på-killar-över-en-fika-med-gay-kompis Planen?! =( Hans mamma hade bokat honom, så vi ska ta det dagen efter istället
13 feb, 2012 10:23 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av MizzNina: Skrivet av superdupermikaelah: Jag ser fram emot en ensam Alla hjärtans dag. Wo- to the ho. Vad hände med spana-på-killar-över-en-fika-med-gay-kompis Planen?! =( Hans mamma hade bokat honom, så vi ska ta det dagen efter istället Ah, trist. Du får väl bjuda ut en mugglis Här och vara med på AHD balen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 feb, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Ibland så suger det att vara tjej.
13 feb, 2012 11:17 |
|
Bl0b
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ibland så suger det att vara tjej. Då är vi två om att tycka det :< 13 feb, 2012 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen