UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Glögg är inte gott... INDEED. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2015 18:41 |
|
Borttagen
|
Justin bäver, avicci och one directions låtar kan inte kallas för musik!
27 nov, 2015 19:26 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nya" ord som är jättesvåra att lära sig:
Förskola, Chokladboll, Förskollärare, Ny Svenskar, Hen m.m. "Nya" ord som inte är svåra att lära sig: Sushi, Zumba, Latte, Robotdammsugare, Lajka, Facebook, Instagram, Wifi, Pk m.m Listan kan göras lång, speciellt när de nya orden är mer än 17 år gamla "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 nov, 2015 23:52 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Adam Lambert gör ett bra jobb med att sjunga Queens låtar.
28 nov, 2015 14:25 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Doctor Who är rätt tråkigt, enligt mig.
Det betyder verkligen inte att jag tycker att det nödvändigtvis är dåligt gjort, jag gillar det bara inte. 28 nov, 2015 15:05 |
|
Disenchanted
Elev |
28 nov, 2015 17:28 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte om julbord. Och absolut inte om julmust, sill, svamp och lök!
28 nov, 2015 19:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om julbord. Och absolut inte om julmust, sill, svamp och lök! Tycker inte heller om julbord, det är så satans träigt "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 nov, 2015 21:27 |
|
Afturelding
Elev |
28 nov, 2015 21:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om julbord. Och absolut inte om julmust, sill, svamp och lök! Tycker inte heller om julbord, det är så satans träigt Haha lustigkurre 28 nov, 2015 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen