One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
14 maj, 2012 16:21 |
|
MonsterCookie
Elev |
MEN. HERRE. GUD. Jag orkar inte med vissa delar av den här fandomen. Det där är så sjukt respektlöst så det går inte. Har så mkt jag vill säga, men hittar inga ord. Usch. wolfstar deserved better. 14 maj, 2012 16:27 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: MEN. HERRE. GUD. Jag orkar inte med vissa delar av den här fandomen. Det där är så sjukt respektlöst så det går inte. Har så mkt jag vill säga, men hittar inga ord. Usch. Håller med. Här sitter jag uppe mitt ingenstans (skämt åtsido) och har lust att åka ner till Stockholm på direkten och skälla ut alla som beter sig så där >
http://Kaosregn.blogg.se
14 maj, 2012 16:29 |
|
Optic
Elev |
ÅHÅÅHÅHÅÅHÅÅH DE ÄR PÅ BALKONGEN NU
14 maj, 2012 16:33 |
|
si_tonks
Elev |
14 maj, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
alltså jag orkar inte Dem skrämmer och irriterar inte bara killarna och vakterna, dem förstör för oss andra också <//3 14 maj, 2012 16:52 |
|
Kedjebrev
Elev |
14 maj, 2012 16:52 |
|
IamAK
Elev |
vill verkligen veta när killarna ska åka för jag kanske ska åka till stockholm på torsdag... men det skulle vara väldigt ovärt om det visade sig att dom inte ens kommer ut på balkongen eller om dom inte är där alls! vill veta
14 maj, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
NOUISNOUISNOUIS
http://i48.tinypic.com/21mbtbd.gif It looks just like Nouis... varför är jag typ den enda som shippar dem tillsammans? :c 14 maj, 2012 17:07 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av IamAK: vill verkligen veta när killarna ska åka för jag kanske ska åka till stockholm på torsdag... men det skulle vara väldigt ovärt om det visade sig att dom inte ens kommer ut på balkongen eller om dom inte är där alls! vill veta THIS 14 maj, 2012 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen