@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Matade nyss ett lamm. Så söt. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 17:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Ska sova över hos en kååmpis ikv, har jag glömt något? Tandborste Tandkräm Pyjamas Kläder Böcker Hårborste (det har jag redan packat ner) Gott humör 12 maj, 2012 17:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! ![]()
12 maj, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Nymfadora Tonks: ... Inte vad jag vet. o-o
12 maj, 2012 17:37 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. 12 maj, 2012 17:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det spöregnar och blåser, men ändå så bestämde sig mina föräldrar, min moster och min mosters pojkvän för att grilla. Vi ska också grilla ikväll. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det spöregnar och blåser, men ändå så bestämde sig mina föräldrar, min moster och min mosters pojkvän för att grilla. Vi ska också grilla ikväll. Åh vad kul! :3 Hos er spöregnar och blåser det väl förhoppningsvis inte? ^^ 12 maj, 2012 17:41 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Knizzlare: Ska sova över hos en kååmpis ikv, har jag glömt något? Tandborste Tandkräm Pyjamas Kläder Böcker Hårborste (det har jag redan packat ner) Gott humör Haha, jao! ^w^ ![]()
12 maj, 2012 17:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: nej jag gör inte det, jag är alltid lika fachinerad av det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: nej det är as bra och det här avsnittet är verkligen super bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: för att jag ser på Criminal Minds och där brinenr de upp Skrivet av Cara Riddle: Det måste vara hemskt att brinna upp *ryser* Ja usch, va tänker du på det för? Men sluta titta på det då! Usch och fy Men drömmer man inte en massa mardrömmar av det där? Jag menar det var jätte länge sedan jag inte drömde en mardröm och det är för att jag läser Revolt. ![]()
12 maj, 2012 17:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det spöregnar och blåser, men ändå så bestämde sig mina föräldrar, min moster och min mosters pojkvän för att grilla. Vi ska också grilla ikväll. Åh vad kul! :3 Hos er spöregnar och blåser det väl förhoppningsvis inte? ^^ Inte regnar. Dock har det regnat nästan hela dagen men inte nu ^^ Det bara blåser pytte lite. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen