@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
12 maj, 2012 17:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Twix: Skrivet av AlvaRawenclaw: OOOOOOOOH. AWESOME. JAAAA 8D JAG DRACK ANGRYBIRDS-LÄSK IGÅR NAJS vad smakade den? o.o Det var typ nån smak som de kallade 'paradise' owo speech! 12 maj, 2012 17:17 |
|
Sovsvampen
Elev |
Denna dagen har vart en bra dag, hihihi
och nu ska jag åka ner och se en teater snart, I'M SO COOL, or something like that. Min noob engelska. ♥
12 maj, 2012 17:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur kan man? OwO http://www.youtube.com/watch?v=De4gSY4HhIE&feature=related Ingen aning... 12 maj, 2012 17:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 maj, 2012 17:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
12 maj, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Det spöregnar och blåser, men ändå så bestämde sig mina föräldrar, min moster och min mosters pojkvän för att grilla. Haha, går det bra? Jag vet faktiskt inte, tror inte att de har börjat grilla än(jag sitter upp på mitt rum och är forever alone 12 maj, 2012 17:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Det spöregnar och blåser, men ändå så bestämde sig mina föräldrar, min moster och min mosters pojkvän för att grilla. Haha, går det bra? Jag vet faktiskt inte, tror inte att de har börjat grilla än(jag sitter upp på mitt rum och är forever alone Okej Fast undrar hur det går med röken under tak?... 12 maj, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Det spöregnar och blåser, men ändå så bestämde sig mina föräldrar, min moster och min mosters pojkvän för att grilla. Haha, går det bra? Jag vet faktiskt inte, tror inte att de har börjat grilla än(jag sitter upp på mitt rum och är forever alone Okej Fast undrar hur det går med röken under tak?... Jo, kom att tänka på det efter att jag hade skrivit det, haha. Alltså jag har ingen aning om hur de ska lyckas med att grilla i det här vädret. Förstår inte hur de tänker.. :s 12 maj, 2012 17:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: de har kanske magiska krafter Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Det spöregnar och blåser, men ändå så bestämde sig mina föräldrar, min moster och min mosters pojkvän för att grilla. Haha, går det bra? Jag vet faktiskt inte, tror inte att de har börjat grilla än(jag sitter upp på mitt rum och är forever alone Okej Fast undrar hur det går med röken under tak?... Jo, kom att tänka på det efter att jag hade skrivit det, haha. Alltså jag har ingen aning om hur de ska lyckas med att grilla i det här vädret. Förstår inte hur de tänker.. :s ![]()
12 maj, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen