@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
HELLO EVERYONE
Ville bara påminna er om att rösta på Harry Potter på Mtv Movie Adwards! Movie of the Year Best Kiss Best Male Performance Best Female Performance Best Fight Best Cast
12 maj, 2012 16:14 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Förlåt, tyckte bara den var sjukt komisk eftersom jag inte gillar Twilight x'D men vi som gillar twilight då? Jaa, det är väl upp till er? Men jag måste ju få uttrycka min åsikt. Jaha. 12 maj, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Förlåt, tyckte bara den var sjukt komisk eftersom jag inte gillar Twilight x'D men vi som gillar twilight då? Jaa, det är väl upp till er? Men jag måste ju få uttrycka min åsikt. genom att var taskig? 12 maj, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
^Det var ett skämt, inte på riktigt.
Klart vi vet att Twilight inte var skrivet sådär ^^ 12 maj, 2012 16:17 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Förlåt, tyckte bara den var sjukt komisk eftersom jag inte gillar Twilight x'D men vi som gillar twilight då? Jaa, det är väl upp till er? Men jag måste ju få uttrycka min åsikt. genom att var taskig? På vilket sätt var jag taskig tycker du? Jaha. 12 maj, 2012 16:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: HELLO EVERYONE Ville bara påminna er om att rösta på Harry Potter på Mtv Movie Adwards! Movie of the Year Best Kiss Best Male Performance Best Female Performance Best Fight Best Cast Please select a Profile URL. Vad menas med det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Förlåt, tyckte bara den var sjukt komisk eftersom jag inte gillar Twilight x'D men vi som gillar twilight då? Jaa, det är väl upp till er? Men jag måste ju få uttrycka min åsikt. genom att var taskig? På vilket sätt var jag taskig tycker du? så som jag uppfatar det tycker jag att det verkar som att du tycker att twilight är smörja. har du läst boken? 12 maj, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Förlåt, tyckte bara den var sjukt komisk eftersom jag inte gillar Twilight x'D men vi som gillar twilight då? Jaa, det är väl upp till er? Men jag måste ju få uttrycka min åsikt. genom att var taskig? På vilket sätt var jag taskig tycker du? så som jag uppfatar det tycker jag att det verkar som att du tycker att twilight är smörja. har du läst boken? Jag har läst alla fyra. Tycker fortfarande inte de är så bra, och det har jag rätt till. 12 maj, 2012 16:21 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Förlåt, tyckte bara den var sjukt komisk eftersom jag inte gillar Twilight x'D men vi som gillar twilight då? Jaa, det är väl upp till er? Men jag måste ju få uttrycka min åsikt. genom att var taskig? På vilket sätt var jag taskig tycker du? så som jag uppfatar det tycker jag att det verkar som att du tycker att twilight är smörja. har du läst boken? Jaa, och jag tycker inte om den, då måste jag väl få säga det? Jaha. 12 maj, 2012 16:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Förlåt, tyckte bara den var sjukt komisk eftersom jag inte gillar Twilight x'D men vi som gillar twilight då? Jaa, det är väl upp till er? Men jag måste ju få uttrycka min åsikt. genom att var taskig? På vilket sätt var jag taskig tycker du? så som jag uppfatar det tycker jag att det verkar som att du tycker att twilight är smörja. har du läst boken? Jag har läst alla böcker och sett alla filmer som man än så länge kan se och Twilight är dålig. Men det är vad jag tycker. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen