Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Jac: Varför ska man alltid känna sig nyduschad enligt typ alla reklamer för bindor/trosskyd? Därför att när man är nyduschad känner man sig fräsch. Inte svettig eller äcklig. Man vill väl känna sig ren antar jag. Jag tycker att det är det mest sköna jämfört med smutsig. Särskilt under mensveckan. När du är nyduschad är man fuktig och kläder fasnar på kroppen. Fast rent vatten är så mycket trevligare än kroppssvett Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 12 feb, 2012 20:45 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... När hände detta, Linn? :O Glass. Hemma hos mig? Nej, hemma hos mig ♥ Jaha. 12 feb, 2012 21:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har fått mens. ♥
without something there is no nothing 12 feb, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Jag har fått mens. ♥ Det är intressant. Ibland är det bara ren lycka och ibland är det hat. 12 feb, 2012 21:06 |
|
Anapneo
Elev |
Alltså åh. Jag brukar inte tycka att alla hjärtans dag är jobbig, men i år tycker jag det...
Mest för att jag vet vem jag skulle vilja spendera den med, och jag vet att jag inte kommer få spendera den med henne. Och att veta att det är två dagar tills den dagen då det kommer kännas extra ledsamt att inte ha henne vid mig känns bara sorgligt.. Det borde kännas som vilken dag som helst, right? But it doesn't.. dang it.
12 feb, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har typ ångrat mig med vilket språk jag vill lära mig. Har gått på spanska i typ 3 terminer nu, tycker inte ens om det språket, och jag vill börja på franska istället, men alla säger att det är svårt och allt, och jag kommer få jättemycket att lära mig ifall jag börjar. Och så tror jag inte ens att man får byta efter tre terminer. Men jag gillar inte spanska alls, det är inte svårt och jag är en sån som gillar utmaningar. Men jag har tänkt att jag går på spanska ett tag till, och sedan får vi se. Kan kanske catch up med mina kompisars läxor eller något? Eftersom jag har lätt för att lära språk eftersom jag är från finland då grammatiken är svår där... Så jag vet inte hur jag ska göra.. Det sägs ju att franskan är svår i början men blir lättare och lättare. Och du ska veta att franskan, italienskan, spanskan och pourtugisiskan är ganska lika så du kommer ha ett försprång om du gått på spanskan 12 feb, 2012 21:07 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Jag har fått mens. ♥ Det är intressant. Ibland är det bara ren lycka och ibland är det hat. Oftast är det rent hat. Men ibland är det bara det bästa som finns. without something there is no nothing 12 feb, 2012 21:08 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Anapneo: Alltså åh. Jag brukar inte tycka att alla hjärtans dag är jobbig, men i år tycker jag det... Mest för att jag vet vem jag skulle vilja spendera den med, och jag vet att jag inte kommer få spendera den med henne. Och att veta att det är två dagar tills den dagen då det kommer kännas extra ledsamt att inte ha henne vid mig känns bara sorgligt.. Det borde kännas som vilken dag som helst, right? But it doesn't.. dang it. håller med dig! Kollade nyss din profil,, du fyller år 11 november va?? Jag fyller år 12 november :3 12 feb, 2012 21:11 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
12 feb, 2012 21:18 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Anapneo: Alltså åh. Jag brukar inte tycka att alla hjärtans dag är jobbig, men i år tycker jag det... Mest för att jag vet vem jag skulle vilja spendera den med, och jag vet att jag inte kommer få spendera den med henne. Och att veta att det är två dagar tills den dagen då det kommer kännas extra ledsamt att inte ha henne vid mig känns bara sorgligt.. Det borde kännas som vilken dag som helst, right? But it doesn't.. dang it. håller med dig! Kollade nyss din profil,, du fyller år 11 november va?? Jag fyller år 12 november :3 Ja jag fyller år den 11 November!
12 feb, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen