Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
11 jun, 2012 13:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
vHai
speech! 11 jun, 2012 18:17 |
|
Irah
Elev |
11 jun, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
11 jun, 2012 18:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
11 jun, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
11 jun, 2012 18:58 |
|
Tonks-nea1
Elev |
11 jun, 2012 19:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Anonymous asked:
I love you, so shss, you are beautiful! ♥ speech! 11 jun, 2012 21:48 |
|
Salazar1
Elev |
Gilla så fyller jag i ♥ (gör de jag pallar)
Jag känner dej : [] inte alls. [] vet vem du är. [] ganska bra. [] bra typ [] jätte bra. [] alldeles för bra. Du är : [] snäll. [] söt. [] rolig. [] snygg. [] störd. [] underbar. [] konstig. [] min bästavän. [] läskig. Jag har: [] träffat dej. [] kramat dej. [] spottat på dej. [] dansat med dej. [] sovit med dej. [] pussat dej. [] gjort nåt galet med dej. [] bitit dej. [] sett dej irl. Jag: [] gillar dina ögon. [] gillar ditt leende. [] saknar dej. [] vill lära känna dej bättre. [] vill slå dej. [] vill träffa dej. [] orkar inte prata med dej. [] gillar din personlighet Om du kysste mej skulle jag : [] kyssa dej tillbaka. [] bli förvånad. [] slå dej. [] titta på dej konstigt. Du: [] har fått mej garva. [] har fått mej att nästan dö (av garv) [] har gett mej ett oförglömligt minne. [] Borde ge mig en kram? [] borde kopiera så att jag kan gilla. ♥ Slytherin Pride 11 jun, 2012 21:49 |
|
whirlwinds
Elev |
11 jun, 2012 21:56 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen