Spoiler: Tryck här för att visa!
OM BLAM HÄNDER BLIR JAG SÅ JÄVLA SUR ATT INTE KUM GJORDE DET!
Spoiler: Tryck här för att visa!FYFAN JAG GER UPP I SÅ FALL.GER UPP. PÅ RIKTIGT.
men friendly reminder om att sam gjorde en makaroni tavla av KURT i samma avsnitt. THAT IS HIS GUILTY PLEASURE.
och kan vi tala om det faktum att den där kudden som kurt har, läste en fic där han och sam hade sådana när de var isär, som liksom var kopplade till deras hjärtan med en sändare så att hjärtslagen i kudden skulle matcha den andres....
Spoiler: Tryck här för att visa!Are you sure? Because:
TÄNK OM DOM HAR TAGIT BORT DET OCKSÅ FY FAN
"Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self."
Spoiler: Tryck här för att visa!
OM BLAM HÄNDER BLIR JAG SÅ JÄVLA SUR ATT INTE KUM GJORDE DET!
Spoiler: Tryck här för att visa!FYFAN JAG GER UPP I SÅ FALL.GER UPP. PÅ RIKTIGT.
men friendly reminder om att sam gjorde en makaroni tavla av KURT i samma avsnitt. THAT IS HIS GUILTY PLEASURE.
och kan vi tala om det faktum att den där kudden som kurt har, läste en fic där han och sam hade sådana när de var isär, som liksom var kopplade till deras hjärtan med en sändare så att hjärtslagen i kudden skulle matcha den andres....
Spoiler: Tryck här för att visa!Are you sure? Because:
TÄNK OM DOM HAR TAGIT BORT DET OCKSÅ FY FAN
Spoiler: Tryck här för att visa!men sluta ugh ugh de kan inte ha tagigt bort det. NEJ.
16 mar, 2013 15:05
Borttagen
Min hjärna är märklig.....
Spoiler: Tryck här för att visa!Den föreslog nämligen att jag skulle börja shippa Brody och Finn. Vänta, va?
Spoiler: Tryck här för att visa!ALLTSÅ HOW TO BE A HEARTBREAKER <///3 congratulations on ruining one of my favourite songs glee : ))))
och glee fuckar upp mina shipppingkänslor like jag har hatat finchel ända sen säsong fyra började och nu har jag börjat shippa det igen jAG VET INTE OM JAG ÄLSKAR BRODY ELLER INTE JÄVLA GLEE
jag vill bara ha fabrevans
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag trodde allvarligt att Finn skulle råka döda Brody :O Han hoppade bara på honom.
Och Will är bara så jobbig nu :c
Vem är Katie? Jag trodde först att det var den där tanten som satt vid datorn i biblioteket xP
Spoiler: Tryck här för att visa!ALLTSÅ HOW TO BE A HEARTBREAKER <///3 congratulations on ruining one of my favourite songs glee : ))))
och glee fuckar upp mina shipppingkänslor like jag har hatat finchel ända sen säsong fyra började och nu har jag börjat shippa det igen jAG VET INTE OM JAG ÄLSKAR BRODY ELLER INTE JÄVLA GLEE
jag vill bara ha fabrevans
omg shippar du fabrevans
sOULMATE
fabrevans ♥
"Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self."
Spoiler: Tryck här för att visa!ALLTSÅ HOW TO BE A HEARTBREAKER <///3 congratulations on ruining one of my favourite songs glee : ))))
och glee fuckar upp mina shipppingkänslor like jag har hatat finchel ända sen säsong fyra började och nu har jag börjat shippa det igen jAG VET INTE OM JAG ÄLSKAR BRODY ELLER INTE JÄVLA GLEE
jag vill bara ha fabrevans
jag började kolla för något mindre än en vecka sedan och är nu på s2e9 och omg älskar verkligen den här serien ♥ kanske inte den bästa men iaf top 5
mina fav characters är sam, quinn, artie, kurt och blaine och omg fABREvANS ♥33333
Skrivet av Regulus: jag började kolla för något mindre än en vecka sedan och är nu på s2e9 och omg älskar verkligen den här serien ♥ kanske inte den bästa men iaf top 5
mina fav characters är sam, quinn, artie, kurt och blaine och omg fABREvANS ♥33333
SNART AVSNITT 16!!! ♥ ♥ ♥
"Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self."
Gillade inte Finns "rage" mot Brody. Alltså visst han är inte rättvis mot Rachel med det han gör och jag shippar inte Brochel utan Finnchel, men snälla Rachel kan väl göra nåt själv? Dessutom var det ju Santana som listade ut allting och han ska ändå får äran eller nåt? Känns inte rätt bara.
Brittana måste fortfarande hända. Bara itne för rushat. ♥
Same with Finnchel ♥ Cold Hearted med Santana vara bara jgljl ♥3 How to be a heartbreaker broke mitt hjärta alltså gillade inte alls den här versionen </3 Bara NEJ.
Såg om förra avsnittet också och är in love with these scenes: