UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eller hur! :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isabelle Granger: HOODIES ÄR MENINGSLÖSA OM DOM INTE ÄR FÖR STORA. Eller hur, jag fick en tröja med en sjukt liten huva, känns som att huvudet är helt inpressat där när man har den på sig.. x) not nice Har märkt att det är skitstor skillnad på hoodies från herravdelningen och damavdelningen. Damavdelningen har ju såklart bara formsydda, onödigt tajta hoodies och herravdelningen har normala hoodies som är bekväma, varma och lagom tajta om man vill ha det så. Men det gör inget, för hoodiesarna är ändå mkt finare på herravdelningen xd Ang formsydda kläder; enligt mig kan det vara bra och fint, men hoodies är en annan sak. Dom ska ju kännas som en stor, trygg filt och man ska i princip kunna gömma sig i den. 24 nov, 2015 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: neeeejSkrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: det beror på vilken parfym och hur mkt man använderParfym luktar INTE gott. Så staaaarkt och konstgjooooort! Man ba blääää! min vaniljparfym luktar jättegott mmmhh Det är ju typ den som är den värsta. Dx blir hungrig när jag har den på mig för den luktar så gott 24 nov, 2015 15:38 |
|
Isabelle Granger
Elev |
JAG ÄLSKAR KAVIAR. Shh nej det är inte äckligt
24 nov, 2015 15:49 |
|
Drogo
Elev |
24 nov, 2015 16:58 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Eller hur! :c Men det gör inget, för hoodiesarna är ändå mkt finare på herravdelningen xd Ang formsydda kläder; enligt mig kan det vara bra och fint, men hoodies är en annan sak. Dom ska ju kännas som en stor, trygg filt och man ska i princip kunna gömma sig i den. Hoodies ska vara mysiga! Inte high fashion! xD
24 nov, 2015 18:47 |
|
Borttagen
|
Zlatan är så jävla överreklamerad >_<
24 nov, 2015 20:17 |
|
Månstråle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Zlatan är så jävla överreklamerad >_< Håller med så mycket! Fattar inte vad som är grejen med honom... How does a witch tell the time? She looks at her witch watch. What does the ghost serve for dessert? I scream. 24 nov, 2015 21:04 |
|
Holytail
Elev |
24 nov, 2015 21:24 |
|
Airi
Elev |
26 nov, 2015 16:19 |
|
Borttagen
|
Glögg är inte gott...
27 nov, 2015 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen